کد خبر : 28636 / /
/

۵ ایرانی در هالووین مرگبار سئول جان باختند

سخنگوی وزارت خارجه در پی کشته و مجروح شدن ده‌ها تن از شرکت کنندگان در مراسم جشنی در سئول که علت آن ازدحام جمعیت اعلام گردیده است، ضمن ابراز تسلیت به خانواده های قربانیان، با مردم کره جنوبی و خانواده کشته شدگان و مصدومان ابراز همدردی کرد.

۵ ایرانی در هالووین مرگبار سئول جان باختند

ناصر کنعانی ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر شایسته از سوی مقامات سئول، شناسایی هویت تمامی قربانیان این حادثه تلخ در اسرع وقت انجام شود.

 

کنعانی با اشاره به نتایج حاصله از پیگیری‌های بعمل آمده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول با مقامات کره مبنی بر اینکه متأسفانه تاکنون ۵ نفر از اتباع کشورمان در میان قربانیان این حادثه بوده اند، اظهار داشت، سفارت کشورمان از اولین ساعات این حادثه در ارتباط فوری با مقامات کره ای و نیز با مرکز، وضعیت هموطنان ایرانی را پیگیری کرده و این پیگیری ها بمنظور دریافت اطلاعات کامل تری از آخرین وضعیت هموطنان ایرانی و پیگیری وضعیت مجروحین و یا مفقودین احتمالی ادامه دارد.

کنعانی تاکید کرد پیگیری حقوق قانونی و کنسولی قربانیان ایرانی این حادثه در اولویت سفارت کشورمان می باشد.

پیش از این سفارت کشورمان از فوت ۴ ایرانی در این حادثه خبر داده و اعلام کرده بود که پیگیر وضعیت ایرانیان دیگری که احتمالا در این حادثه بوده‌اند، است./ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.