کد خبر : 28396 / /
/

خبر خوش برای مشترکان تلفن ثابت

به منظور رفاه حال مشترکان تلفن ثابت، با توجه به تغییرات تعرفه تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران، سقف اعتبار تا دو برابر افزایش یافته است.

خبر خوش برای مشترکان تلفن ثابت

با توجه به تغییرات تعرفه تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران، برای رفاه حال مشترکان سقف اعتبار تا دو برابر افزایش یافته و به دنبال این افزایش، پیش‌بینی می‌شود تلفن هیچ یک از مشترکان تلفن ثابت به دلیل بدهی تا دو دوره قطع نمی‌شود.

افزایش تعرفه هزینه ماهانه تلفن ثابت، تابستان امسال مورد تایید قرار گرفت، در همین راستا ستاد تنظیم بازار افزایش قیمت کارکرد تلفن ثابت را تصویب کرده است که درصورت موافقت رگولاتوری و ابلاغ به مخابرات اعمال و اجرایی خواهد شد.

طبق مصوبه مذکور، کاربران تلفن‌های ثابت استان تهران برای حفظ خط تلفن ثابت خود بر اساس جدول جدید پیرامون تعرفه‌های جدید تلفن ثابت، باید ماهانه ۲۰ هزار تومان، پرداخت کنند. این هزینه صرفاً هزینه‌ای است که صاحبان خطوط تلفن در پایتخت، در صورت عدم استفاده از خط تلفن و صرفا به منظور نگهداری این خطوط باید پرداخت کنند.

اما پس از آن اعلام شد که شورای رقابت دستور توقف هرگونه افزایش در هزینه خدمات تلفن ثابت را تا زمان ارائه دقیق هزینه تمام شده صادر کرد. پس از این اتفاق، شرکت مخابرات ایران هم در این راستا اعلام کرده که این شرکت همواره تمامی فعالیت‌های خود را بر اساس قانون تجارت و مصوبات و الزامات حوزه رگولاتوری انجام می‌دهد و با رعایت الزامات قانونی پروانه فعالیت صادره و مصوبات هیات مدیره، علی رغم ثابت ماندن تعرفه‌ها در ۱۲ سال اخیر و رشد چندین برابری نرخ ارز و تورم به ارایه خدمات ارتباطی به همه ذی نفعان می‌پردازد.

این شرکت همچنین تأکید کرده که ابلاغ "دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهیانه تلفن ثابت" پس از پیشنهاد و موافقت کمیسیون تنظیم مقررات و شورای رقابت و پس از بررسی توسط ستاد تنظیم بازار صورت گرفته است و با توجه به ضرورت پیاده‌سازی الزامات توسعه‌ای و رشد اقتصادی در کشور، شرکت مخابرات ایران همواره خدمات‌رسانی گسترده خود را در سراسر کشور و در چارچوب مشتری مداری ادامه می دهد.

در همین رابطه به تازگی شرکت مخابرات اعلام کرده است با توجه به تغییرات تعرفه تلفن ثابت برای رفاه حال مشترکان سقف اعتبار تا دو برابر افزایش یافت؛ به دنبال افزایش سقف اعتبار مشترکان تلفن ثابت، پیش بینی می شود تلفن هیچ یک از مشترکان تلفن ثابت به دلیل بدهی تا دو دوره قطع نمی شود.

براساس این خبر، برای مشترکان ودیعه دار معادل ۸۰ درصد ودیعه، مشترکان تهرانی ۲۰هزار تومان، مشترکان مراکز استان ها ، ۱۵ هزار تومان و برای سایر شهرها ۱۰هزار تومان سقف اعتبار درنظر گرفته شده است؛ برای مشترکان بدون ودیعه نیز سقف اعتبار از ۲۰هزار به ۵۰ هزار تومان افزایش یافته است.

همچنین برای هر دو دسته مشترکان با ودیعه و بی ودیعه تلفن ثابت، هزینه اینترنت به این مبالغ اضافه خواهد شد. گفتنی است برای مشترکان پرمصرف و خوش حساب این اعتبار تا میانگین سه دوره نیز افزایش پیدا می کند.

ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.