کد خبر : 28250 / /
/

قیمت ایران خودرو امروز در بازار | ریزش 2 میلیونی «سمند LX»

رصد بازار خودروهای پرتیراژ داخلی نشان دهنده آن است که پس از ثبات قیمت روز گذشته امروز 2 آبان 1401 برخی از محصولات ایران خودرو با افت در بازار قیمت گذاری شده اند.

قیمت ایران خودرو امروز در بازار | ریزش 2 میلیونی «سمند LX»

به گفته فعالان بازار خودروهای پرطرفدار ایران خودرو در حالی امروز با افت قیمت راهی بازار شدند که نرخ دلار همچنان سد مقاومتی خود را حفظ کرده و نوسان اندکی در بازار داشته است. به گفته فعالان بازار خودرو بلاتکلیفی در روند واردات خودرو علاوه بر سردرگمی در بازار تشدید رکود در این بازار را هم به همراه داشته است.

فعالان بازار خودرو عرضه محدود خودرو را یکی دیگر از دلایل نوسان قیمت می دانند و معتقدند که بازار این روزها با کوچکترین تلنگری تغییر می کنند.   

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» در بازار امروز امروز افتی2 میلیونی داشت و 346 میلیون تومان قیمت خورد. اما «هایما S7» هم در بازار تغییر قیمت نداشت و 952 میلیون تومانی باقی ماند. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو «تارا دنده ای» هم افت یک داشت و در بازار 441 میلیون تومان قیمت خورد.

  ارزیابی های بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده دنا امروز تغییر قیمت نداشتند با این شرایط «دنامعمولی» در بازار 400 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» که روز گذشته افزایش 5 میلیونی داشت امروز بدون تغییر 525 میلیون تومانی شد. با توجه به وضعیت بازار می توان گفت «پژو 207 دنده‌ای» در بازار با افت یک میلیونی 406 میلیون تومان دست به دست شد.

اقتصادنیوز

قیمت خودرو

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.