کد خبر : 28143 / /
/

کرجی ها این پزشک کلاهبردار را شناسایی کنند ! + عکس چهره باز

حوادث رکنا: فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس با انتشار تصویر فردی که خود را پزشک معرفی کرده از شهروندان خواست چنانچه توسط این متهم مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی فردیس مراجعه کنند.

کرجی ها این پزشک کلاهبردار را شناسایی کنند ! + عکس چهره باز

سرهنگ" کامران ملکی " فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان پزشک اقدام به مداوای بیماران و تجویز دارو برای آنها به صورت غیر قانونی می کند، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با شناسایی محل اختفای متهم و کسب دستور قضائی، نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد، از شهروندان درخواست کرد فریب اینگونه افراد سودجو را نخورند و در صورت نیاز به پزشک حتما از مراکز معتبر پزشکی و درمانی استفاده کنند.

سرهنگ ملکی در پایان خاطرنشان کرد: در اجرای دستور دادیار محترم شعبه 4 دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس تصویر متهم منتشر می شود تا چنانچه شهروندان از سوی این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند برای پیگیری و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی شهرستان فردیس مراجعه کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.