کد خبر : 17763 / /
/

سایپایی‌ها در تعقیب دلار /افت قیمت خودرو با ارزانی دلار!

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز 24 فروردین 1401 سایپایی ها یک تا 2 میلیون در بازار افزایش قیمت داشته اند.

سایپایی‌ها در تعقیب دلار /افت قیمت خودرو با ارزانی دلار!

کاهشی شدن نرخ دلار یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت خودرو در بازار را به آن نسبت می دهند  و بر این نکته تاکید می کنند که هرچند خودرو نوسان کاهشی داشته، اما هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو به این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز «کوییکR »، «تیبا2 معمولی»،«تیبا صندوقدار» و «ساینا» در بازار یک تا چهار تومان افت قیمت داشتند.

با ارزیابی بازار می توان گفت امروز «شاهین» بدون تغییر در بازار 354 میلیون تومان قیمت گذاری شد. براین اساس «کوییک R» با افتی یک میلیونی 214 میلیون تومانی در بازار دست به دست شد. ‌اما «کوییک معمولی» امروز افت یک میلیون تومانی در بازار داشت و 205 میلیون تومان قیمت خورد.

خانواده تیبا هم امروز با افت قیمت در بازار عرضه شدند. براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «تیبا 2 معمولی » در بازار یک میلیون کاهش قیمت داشت و 197 میلیون تومان به فروش رفت. «تیبا صندوقدار» هم در بازار  کاهش 2 میلیون تومانی داشت و 192 میلیونی شد. امروز «ساینا» هم تغییر قیمت نداشت و 200 میلیون تومان به فروش رسید./ اقتصادنیوز

سایپا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.