کد خبر : 27399 / /
/

استپ قیمتی خودرو | قیمت امروز خودروهای پرطرفدار

قیمت خودرو پس از دو روز پی در پی امروز استپ کرد و خودروهای پرطرفدار بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

استپ قیمتی خودرو | قیمت امروز خودروهای پرطرفدار

ایست قیمت خودرو در حالی رقم خورد که دلار طی روزهای اخیر شکل نزولی به خود گرفته بود اما بازار خودرو بدون توجه به رفتار قیمتی دلار به روند صعودی خود ادامه داد؛ روندی که امروز متوقف شد. به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به اختلال‌های اینترنتی امکان نقل و انتقال پول با مشکلات بسیاری مواجه شده است که این امر نیز در بازار اثرگذار بوده است؛ از سوی دیگر اختلال در اینترنت موجب شده تا امکان کشف قیمت خودرو نیز با مشکل مواجه شود. علاوه بر پرتیراژهای ایران‌خودرو امروز سایپایی‌ها هم امروز استپ قیمت داشتند. از سوی دیگر بازار خودرو همچنان راکد است و خبری از خرید و فروش چندانی در بازار نیست.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» در بازار امروز بدون تغییر 348 میلیون تومان دست به دست شد. «هایما» هم در بازار 947 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «تارا» هم در بازار 443 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» رشد قیمت نداشت و در بازار 311 میلیون تومان قیمت خوردو  «دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر 515 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت خانواده 207 هم امروز تغییر قیمت نداشتند، با این شرایط «پژو 207 دنده‌ای» در بازار امروز 402 میلیون قیمت خورد.

قیمت خودرو

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.