کد خبر : 27247 / /
/

حسین ماهینی بازداشت شد | ماجرا چه بود؟

بنا بر اعلام برخی منابع خبری در پی اعلام جرم علیه برخی از سلبریتی‌ها به جهت تشویق به اغتشاش ، حسین ماهینی، بازیکن اسبق پرسپولیس که در چند روز گذشته مطالبی را در جهت حمایت و تشویق به اغتشاشات در صفحات مجازی خود منتشر کرده بود ساعتی پیش با حکم مقام قضایی بازداشت شد.

حسین ماهینی بازداشت شد | ماجرا چه بود؟

باشگاه پرسپولیس به پرداخت مطالبات بازیکن جوان سابق خود محکوم شد.

به گزارش ایرنا، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.

آرای صادر شده به شرح زیر است:‌

 کمیته وضعیت درخصوص درخواست باشگاه پیکان مبنی بر غرامت آموزشی از باشگاه آرمان گهر سیرجان اعلام کرد طبق بند یک ماده ۲۳ مقررات نقل و انتقالات، قرار رد دعوی باشگاه پیکان را صادر کرد.

کمیته وضعیت بازیکنان درباره درخواست محمود شفیعی مبنی بر مطالبه وجه از باشگاه ورزشی مس کرمان اعلام کرد که قرار رد دعوای شفیعی علیه باشگاه مس کرمان صادر می شود.

پس از بررسی درخواست مطالبه وجه دانیال ماهینی  از باشگاه ورزشی ایران خودرو، کمیته وضعیت اعلام کرد که باشگاه ایران خودرو به پرداخت ۱۸۲۹۰۰۰۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته و پرداخت ۳۶۵۸۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق دانیال ماهینی محکوم شد.

کمیته وضعیت بازیکنان دعوای ماهینی مازاد بر مبلغ فوق تا میزبان خواسته به مبلغ ۴۲۱۰۰۰۰۰۰ ریال را مردود اعلام کرد.

در صورت عدم پرداخت در مهلت مقرر، مجازات های مقرر در ماده ۸۹ مقررات انضباطی و ماده ۱۳ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب ۱۳۹۶ نسبت  به محکوم علیه اعمال خواهد شد.

پس از درخواست سعید حسین پور مبنی بر مطالبه وجه از باشگاه پرسپولیس، کمیته وضعیت بازیکنان اعلام کرد باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۸۷۹۰۰۰۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۱۹۰۳۱۴۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می شود و نسبت به بقیه خواسته مردود اعلام و قابل رسیدگی نمی داند. در صورت عدم پرداخت محکوم به، در مهلت مقرر، مجازات های مقرر در ماده ۸۹ مقررات انضباطی و ماده ۱۳ مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب ۱۳۹۶ نسبت به محکوم علیه اعمال خواهد شد.

 با درخواست باشگاه ایران خودرو( پیکان) مبنی بر مطالبه غرامت آموزشی از باشگاه آرمان گهر سیرجان، این کمیته اعلام کرد  طبق بند یک ماده ۲۳ مقررات نقل و انتقالات، قرار رد دعوی ایران خودرو( باشگاه پیکان) را صادر کرد.

ایرنا

 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.