کد خبر : 23990 / /
/

بازداشت 2 برادر که کرج را به هم ریخته بودند !

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری 2 برادر متهم فروش مواد مخدر و کشف بیش از ۳ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه آن ها خبر داد.

بازداشت 2 برادر که کرج را به هم ریخته بودند !

سرهنگ "فرج الله اسداللهی" در این خصوص بیان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نظرآباد مشخص شد که 2 برادر که به تازگی به اتهام مواد مخدر دستگیر و با قرار وثیقه آزاد شده اند، مجدداً با تهیه مقدار قابل توجهی تریاک اقدام و به توزیع گسترده مواد مخدر در سطح شهرستان مشغول هستند.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات میدانی مأموران با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه این 2 برادر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد تصریح کرد که در بازرسی است مخفیگاه این متهمان 3 کیلو ۱۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس با تلاش و اقدامات شبانه روزی خود سعی دارد تا زمینه را برای فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر سخت کند/رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.