کد خبر : 26373 / /
/

قرعه کشی خودرو | قرعه کشی خودرو امروز | حذف قرعه کشی خودرو

خبر شگفت انگیز برای متقاضیان خودرو | نتایج قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد +جزئیات

در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی ایران خودرو به همراه لینک اسامی برندگان فروش فوری و پیش فروش ایران خودرو به همراه نحوه واریز وجه برندگان خودرو، سایت واریز وجه برندگان ایران خودرو در شهریور ۱۴۰۱ و جزئیات کامل ثبت نام خودرو‌های عرضه شده را بخوانید.

خبر شگفت انگیز برای متقاضیان خودرو | نتایج قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد +جزئیات

نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ویزه شهریور 1401؛ نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو و خودرو‌های عرضه شده در سومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو ویژه شهریور ۱۴۰۱ پس از برگزاری قرعه کشی خودرو در اامروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ اعلام می‌شود لازم به ذکر است که ثبت نام خودرو‌های ایران خودرو از ۱۶ شهریور تا ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۹ شهریور مهلت ثبت نام داشت و اینک متقاضیانی که در سومین مرحله فروش خودرو از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو ثبت نام نموده اند جهت اطلاع از نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو و ورود به لینک اسامی برندگان ایران خودرو می‌توانند به سامانه sale.iranecar.com مراجعه نمایند در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی ایران خودرو به همراه لینک اسامی برندگان فروش فوری و پیش فروش ایران خودرو به همراه نحوه واریز وجه برندگان خودرو، سایت واریز وجه برندگان ایران خودرو در شهریور ۱۴۰۱ و جزئیات کامل ثبت نام خودرو‌های عرضه شده را بخوانید

به گزارش راهبرد معاصر؛ نتایج قرعه کشی ایران خودرو پس از برگزاری قرعه کشی اعلام میشود.امروز دوشنبه 21 شهریور 1401 قرعه کشی خودرو های ایران خودرو که در دو طرح فروش فوری و پیش فروش و به دو صورت عادی و ویژه مادران دارای دو فرزند خودروهای خود را در سامانه فروش یکپارچه خودرو از تاریخ 16 تا 19 شهریور ماه 1401 عرضه کرد برگزار می شود و نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو  بر روی سامانه فروش یکپارچه خودرو به نشانی sale.iranecar.com منتشر می شود در سومین طرح فروش خودرو از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو 6  محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس سال، پارس TU۵، سورن پلاس، رانا پلاس و دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک در فروش فوری با مووعد تحویل 90 روزه و قیمت قطعی و 4 محصول تارا دستی؛ تارا اتوماتیک؛ دنا پلاس توربو دستی و دنا پلاس توربو اتوماتیک در قالب پیش‌فروش یکساله (عادی و ویژه مادران) از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو نشانی sale.iranecar.com عرضه شد. در ادامه این خبر جزئیات اعلام نتایج قرعه کشی خودروهای عرضه شده از جمله قرعه کشی ایران خودرو، لینک نتایج و اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو در شهریور 1401، سایت اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودر، مهلت واریز وجه برندگان ایران خودرو، سایت واریز وجه برندگان قرعه کشی خودرو های ایران خودرو ؛جزئیات و لینک سامانه جدید ثبت نام خودرو جهت مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی خودرو‌های ایران خودرو، سایپا؛ نتایج قرعه کشی خودرو مادران و همچنین جزئیات ثبت نام فروش فوری ایران خودرو در سومین طرح فروش خودرو از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو و .... را خواهیم آورد.

قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو امروز 21 شهریور 1401

نتایج قرعه‌کشی حداکثر ظرف یک هفته پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، پس از احراز هویت و تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن متقاضیان، اعلام خواهد شد. علاوه بر سازمان حمایت سایر نهادهای نظارتی و حاکمیتی نیز بر فرآیند ثبت‌نام، قرعه‌کشی و اعلام نتایج، نظارت خواهند داشت.

طبق اطلاعیه وزارت صنعت قرعه کشی سومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه ساعت 14 امروز 21 شهریور 1401برگزار می شود که این قرعه‌کشی با نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان انجام می شود و  نتایج قرعه کشی نیز فرداد سه شنبه 22 شهریور 1401 اعلام خواهد شد.

اسامی برندگانسومین  مرحله قرعه کشی خودرو های عرضه شده در سامانه یکپارچه از جمله نتایج قرعه کشی فروش فوری خودرو های ایران خودرو ویزه شهریور 1401 فردا اعلام می شود.

جزئیات قرعه کشی خودرو های عرضه شده 

قرعه کشی سومین مرحله سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ساعت ۱۴ امروز انجام می‌شود و بیش از ۶ میلیون نفر که طرح جوانی جمعیت و طرح خودروهای فرسوده شامل حالشان نمی شود برای ۱۸ هزار خودرو با هم رقابت می کنند.

 قرعه کشی سومین مرحله سامانه یکپارچه تخصیص خودرو امروز ساعت 14 انجام می‌شود.

در مراسم قرعه کشی نمایندگان نهادهای ناظر بر صحت انجام قرعه کشی نظارت دارند. نتایج قرعه کشی به شرط اخذ استعلام‌ها 22 شهریور در سامانه یکپارچه قرعه‌کشی خودرو اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش، پس از دو دوره عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که در اردیبهشت و تیر ماه امسال انجام شد، سومین دوره عرضه خودرو از روز چهارشنبه گذشته (16 شهریور) آغاز شد.

در سومین دوره نام نویسی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، 6 میلیون و 684 هزار و 384 نفر ثبت نام کردند که از این میزان 364 هزار و 83 نفر یعنی معادل 5 و چهار دهم درصد متقاضی طرح جوانی جمعیت و 124 هزار و 569 نفر معادل، یک و نه دهم نفر، متقاضی طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده بوده اند.

در سومین دوره قرعه کشی یکپارچه حدود 60 هزار خودرو عرضه شده که 50 درصد ظرفیت قرعه کشی به طرح جوانی جمعیت و بیست درصد ظرفیت قرعه کشی به خودروهای فرسوده اختصاص می یابد که بر این اساس 6 میلیون و 195 هزار و 732 نفر که جزو طرح جوانی جمعیت و طرح خودروهای فرسوده قرار نمی گیرند بر سر دستیابی به 18 هزار خودرو با هم رقابت می کنند یعنی به طور متوسط از هر 344 نفر یک نفر برنده می شود.

لینک قرعه کشی و مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودروامروز 21 شهریور  1401

متقاضیان ثبت نام خودرو های ایران خودرو در دو طرح فروش فوری و پیش فروش ایران خودروبا ورود به سامانه فروش یکپارچه خودرو اقدام به ثبت نام خودرو نمودند  و اینک جهت مشاهده قرعه کشی خودرو از جمله قرعه کشی خودرو ایر ایران خودرو و دیدن نتایج قرعه کشی خودرو های ایران خودرو روی لینک زیر کلیک کنند.

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو شهریور 1401

فرد انتخاب شده، باید ظرف مهلت ۳ روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir واریز کنند؛ در غیر این صورت، ثبت نام آن‌ها لغو می‌شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.