کد خبر : 25975 / /
/

دختر 12 ساله با تیزهوشی از دست آدم ربای شیطانی گریخت

در این مطلب ماجرای ربودن دختر 12 ساله تهرانی را مشاهده می کنید که راننده مسافرکش قصد شومی داشت ولی به نتیجه نرسید

دختر 12 ساله با تیزهوشی از دست آدم ربای شیطانی گریخت

دختر نوجوان که قصد رفتن به منزلش را داشت سوار یک خودروی شخصی داشت اما راننده جوان نیت شومی داشت و دختر بی نوا را ربود. اما دختر نوجوان با تیزهوشی توانست از چنگالش فرار کند.

ماجرای ربودن دختر ۱۲ ساله

چند روز قبل دختری ۱۲ساله به همراه پدر و مادرش راهی اداره پلیس شد تا از راننده خودروی پرایدی به اتهام آدم‌ربایی شکایت کند.

وی گفت: روز حادثه بعد از آنکه کلاسم تمام شد به خانه دوستم رفتم. غروب بود که از آنجا خارج شدم تا به خانه خودمان برگردم و درحالی‌که منتظر تاکسی بودم، خودروی پرایدی بوق زد و من مسیرم را گفتم. به گمان اینکه مسافرکش است سوار ماشین وی شدم و راننده که پسری جوان بود حرکت کرد اما در بین راه ناگهان تغییر مسیر داد.

من هم به او اعتراض کردم و راننده مدعی شد به‌دلیل ترافیک از مسیر دیگری می‌رود تا مرا زودتر به مقصد برساند. من اما به او مشکوک شده بودم چون رفتارهایش عادی به‌نظر نمی‌رسید. به همین دلیل بود که از او خواستم توقف کند تا پیاده شوم اما او توجهی نکرد و به راه خود ادامه داد. ربودن دختر ۱۲ ساله نوجوان

وی ادامه داد: خیلی ترسیده بودم و با راننده درگیر شدم. سپس با مشت به شیشه ماشین کوبیدم تا راننده خودروهای عبوری و رهگذران متوجه شوند و به دادم برسند. خوشبختانه تلاشم نتیجه داد و راننده‌ای متوجه شد که پرایدسوار مرا گروگان گرفته است. به همین دلیل شروع کرد به تعقیب راننده ماشینی که من گروگانش بودم اما راننده گروگانگیر توجهی به این موضوع نکرده و به راهش ادامه داد.

صحبت های دختر ۱۲ساله

دختر ۱۲ساله ادامه داد: سرانجام وقتی راننده گروگانگیر قصد داشت وارد ورودی یکی از بزرگراه‌ها شود ناچار شد سرعتش را کم کند و در همان لحظه بود که با مشقت فراوان قفل در را باز کرده و خودم را به پایین انداختم و راننده‌ها به کمکم آمدند. جوان پرایدسوار هم از ترسش گریخت.

با این شکایت، پرونده‌ای در این‌باره تشکیل شد و گروهی از مأموران پلیس آگاهی تهران با دستور بازپرس جنایی تحقیقات خود را برای بازداشت راننده گروگانگیر آغاز کردند که پس از بررسی تصاویردوربین مداربسته بزرگراه‌ها مشخصات خودروی پراید را به‌دست آورده و متهم را دستگیر کردند. ربودن دختر ۱۲ ساله توسط راننده

اگرچه او در ابتدا جرم خود را انکار می‌کرد اما وقتی با شواهد و مدارک علیه خودش روبه‌رو شد ادعای عجیبی مطرح کرد و گفت: وقتی شاکی به‌عنوان مسافر سوار ماشینم شد از او خوشم آمد. هیکلش درشت بود و من اصلا فکرش را نمی‌کردم ۱۲سال داشته باشد.

گمان می‌کردم حدود ۲۰سال سن داشته باشد به همین دلیل قصد داشتم به او پیشنهاد دوستی بدهم و بعد از آشنایی به خواستگاری‌اش بروم اما وقتی با پیشنهاد من مواجه شد ترسید و وحشت زده خودش را به بیرون از ماشین پرتاب کرد.

متهم بازداشت شده و تحقیق از او ادامه دارد.

خبرآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.