کد خبر : 23375 / /
/

این سارق بی وجدان را می شناسید؟| آدم ربایی و سرقت از رانندگان در روز روشن+عکس

سارق تبهکار که در جاده آستارا اقدام به ربودن و سرقت از رانندگان می کرد بازداشت شد.

این سارق بی وجدان را می شناسید؟| آدم ربایی و سرقت از رانندگان در روز روشن+عکس

 رسیدگی به شکایت های سریالی رانندگان ماشین های باری و مسافربر از چندی قبل با جرئیات مشابه با موضوع سرقت و آدم ربایی از مرد کلاهبردار ، در دستور کار محمدامین تقویان بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

شگرد این متهم به نام حسین به این ترتیب بود که سراغ رانندگان مسافربر یا رانندگان ماشین های باری می رفت و با پیشنهاد قیمت بالا از آنها درخواست کرایه خودرو کرده  به مقصد آستارا عازم سفر می شد.

او در مسیر خود را مدیر شرکت تجاری معتبر معرفی کرده و رانندگان را وسوسه می کرد تا به اواعتماد کنند.سپس طرح دوستی ریخته و راننده را به نوشیدن آبمیوه مهمان می کرد.غافل از اینکه آبمیوه مسموم بوده و سبب بیهوش شدن راننده می شد.زمانی که راننده به هوش می آمد متوجه سرقت خودرو خود می شد.و همچنین عده ای از شاکیان اظهار داشتند که مرد تبهکار در حالت بیهوشی آنها را ربوده و به حاشیه جاده منتقل کرده بود تا با خیال راحت نقشه سرقت را عملی کند.

با پیگیری های ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران متهم سابقه دار شناسایی و دستگیر شد و تحقیقات برای شناسایی شاکیان احتمالی بیشتر ادامه دارد.

تصویر بدون پوشش متهم با دستور بازپرس منتشر می گردد تا چنانچه افراد دیگری از این متهم شکایت دارند، به مراجع قضایی مراجعه کنند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.