کد خبر : 25679 / /
/

پایان زندگی مخفیانه قاتل شرور | در شریعتی به دام قانون افتاد

با تلاش ماموران مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران، قاتل فراری پس از 2ماه زندگی مخفیانه عاقبت در یک عملیات مشترک پلیسی دام قانون افتاد و دستگیر شد.

پایان زندگی مخفیانه قاتل شرور | در شریعتی به دام قانون افتاد

سرگرد "محمد زیدی" معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران در تشریح جزئیات این خبر گفت: حدود 2  ماه قبل در جریان یک نزاع دسته جمعی در یکی از شهرستان های جنوبی کشور، یکی از عاملان اصلی این درگیری ضمن اخلال در نظم عمومی و  قدرت نمایی با استفاده از سلاح موجب قتل یکی از شهروندان می شود که بلافاصله از محل متواری  می شود.

وی افزود: کارآگاهان پلیس شهرستان مربوطه با بررسی صحنه قتل و سرنخ های موجود هویت متهم را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری وی آغاز کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم به شهر تهران گریخته است  تصریح کرد: با تلاش ماموران اطلاعات  پلیس تهران،  اطلاعاتی در خصوص محل اختفای قاتل  در حوالی خیابان "شریعتی" به دست آمد و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با تلاش ماموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل فراری در مخفیگاهش  دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرای محل رسیدگی جرم در شهرستان مربوطه معرفی کردند.

سرگرد زیدی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده است و اجازه جولان دادن به اینگونه افراد را نخواهد داد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.