کد خبر : 25113 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث خانوادگی

قاتل زن بی‌گناه اردبیلی دستگیر شد!

قاتل شرور زن اردبیلی دستگیر شد!

قاتل زن بی‌گناه اردبیلی دستگیر شد!

سیدعبدالله طباطبایی در اردبیل در ارتباط با تشریح جزئیات قتل بانوی 33 ساله در اردبیل و دستگیری قاتل اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس فرد قاتل در کمتر از 48 ساعت شناسایی و دستگیر شد که تلاش‌های این زحمتکشان شایسته تقدیر و قدردانی است و در اولین فرصت دادستانی برای بررسی موضوع ورود پیدا کرد.

وی افزود: در حال حاضر نیز متهم بعد از تفهیم اتهام و جرایم بازداشت روانه زندان شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ادامه داد: همت دادستانی بر این است تا صدور کیفرخواست و تسریع اقدامات قضایی و ادامه رسیدگی به این پرونده با سرعت بالا ادامه یابد.

طباطبایی تصریح کرد: بررسی موضوع این پرونده در دادگاه کیفری و دیوان عالی کشور به صورت فوق‌العاده برای اجرای عدالت در بین مردم انجام می‌شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای تامین امنیت عمومی دست یابیم.

وی ادامه داد: از هیچ تلاشی در راستای ایجاد نظم و امنیت دریغ نمی‌شود و اولویت مهم دستگاه قضائی در کنار سایر نهادها و دستگاه‌ها برقراری امنیت عمومی در جامعه است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان  با اشاره به اینکه با افرادی که نظم امنیتی جامعه را بر هم زنند، قانون مجازات سخت و بازدارنده‌ای را برایشان در نظر گرفته گفت: حبس طولانی، محرومیت از برخی حقوق اجتماعی و محرومیت از نهاد‌های ارفاقی در انتظارشان خواهد بود.

طباطبایی همچنین از برخورد قاطع دستگاه قضاء و هشدار جدی‌تر از گذشته به برهم زدگان نظم امنیت جامعه و کسانی که از این افراد حمایت می‌کنند در هر لباسی و موقعیتی باشند به زودی سراغشان خواهیم رفت و بدانند هزینه سنگین ارتکاب این جرائم و حمایت از این جانیان را به نفع زیادی پرداخت خواهند کرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.