کد خبر : 25157 / /
/

شوت این فوتبالیست باعث سقوط هواپیما شد! + عکس

فوتبالیست پاراگوئه ای در یک مسابقه با شوت توپ به آسمان، موجب سقوط هواپیما شد.

 شوت این فوتبالیست باعث سقوط هواپیما شد! + عکس

 " روبرتو گابریل تریگو " یک فوتبالیست بازنشسته اهل پاراگوئه شاید تنها فوتبالیست زنده جهان باشد که مدعی است با شوت خود یک هواپیمای کوچک را سرنگون کرده است. بنا به گزارش EFE، افسانه شوتی که منجر به سقوط این هواپیما شد شش دهه است که در رختکن باشگاه‌های فوتبال در پاراگوئه دهان به دهان می‌چرخد. بنا به گفته برخی این اتفاق در یک مسابقه رسمی فوتبال رخ داد و به گفته برخی دیگر در هنگام تمرین بود، اما همه این‌ها وقوع این اتفاق توسط روبرتو گابریل تریگو را تایید می‌کنند.

روبرتو در آن زمان ۱۷ ساله بود و به عنوان دفاع راست برای تیم باشگاه پاراگوئه‌ای "جنرال جِنِز " که اکنون منحل شده بازی می‌کرد. روبرتو که از پرواز ارتفاع پایین هواپیمای کوچک بر روی زمین فوتبال محلی خشمگین شده بود توپ را به سمت آن شوت کرد و با برخورد توپ به موتور، هواپیما در فاصله ۲۰۰ متری زمین باز سقوط کرد.

خلبان هواپیما، آلفردو لیرد بود، یکی از طرفداران دوآتیشه جنرال جنز؛ مردی که روبرتو او را به خوبی می‌شناخت. آلفردو همیشه در طول بازی‌ها و تمرینات با هواپیمای خود روی زمین فوتبال محلی پرواز می‌کرد و همیشه نیز به شوخی از روبرتو شنیده بود که روزی او را با توپ هدف قرار خواهد داد. با این حال هیچ کس واقعا فکر نمی‌کرد روبرتو قادر به انجام این کار باشد، تا اینکه او روزی واقعا این کار را انجام داد.

فوتبالیست

روبرتو به EFE گفت: «خلبان این هواپیما همیشه هنگام مسابقات یا تمرینات در ارتفاع پایین پرواز می‌کرد و من به او گفتم دیگر این کار را نکن وگرنه تو را با توپ خواهم زد.»

این فوتبالیست کهنه کار همه جزئیات روزی را که او در کشورش تبدیل به یک افسانه شد به یاد نمی‌آورد، اما به خاطر می‌آورد که در ماه فوریه سال ۱۹۵۷ و در مسابقه تیمش مقابل تیم فوتبال باشگاه پرزیدنت هایس این اتفاق رخ داد. آلفردو در ارتفاع پایین پرواز می‌کرد، پس از ارسال ضربه کرنر توسط تیم رقیب، روبرتو صاحب توپ شد و آن را به سمت هواپیما شوت کرد.

روبرتو افزود: «مدتی بعد بازی متوقف شد. من شوکه شده بودم. بازیکنان به سمت من آمدند، به من آب خنک دادند و آب روی بدنم ریختند. آن‌ها به من گفتند نگران نباش، اتفاق خاصی نیفتاده و خلبان حالش خوب است؛ بنابراین خیالم راحت شد.»

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.