کد خبر : 23669 / /
/

کلیپ‌های رقص و آواز 4 فوتبالیست در مراسم عروسی لو رفت! + عکس

شرکت در یک مجلس عروسی باعث شد تا چهار بازیکن الاهلی نقره‌داغ شوند.

کلیپ‌های رقص و آواز 4 فوتبالیست در مراسم عروسی لو رفت! + عکس

باشگاه الاهلی پس از حضور در یک جشن عروسی بدون اجازه باشگاه آن هم در ساعاتی قبل از برگزاری یک مسابقه مهم، جریمه سنگینی را برای چهار نفر از اعضای تیم به نام‌های محمد مجدی افشا، یاسر ابراهیم،  ایمن اشرف و حسام حسن تعیین کرد.

این جریمه به دلیل نقض دستورات کادر فنی برای استراحت بازیکنان قبل از بازی شنبه و عدم رعایت دستورالعمل‌های ایمنی عمومی اعم از حفظ فاصله اجتماعی جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بوده است.

بازیکنان+قطر

البته تصاویر و فیلم‌های بازیکنان الاهلی در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و انتقادات گسترده‌ای را از سوی هواداران قرمزها به دنبال داشت چرا که یپش از این هم می‌دانستند که بازیکنان این تیم مدتی است از پوشیدن پیراهن الاهلی لذت نمی‌برند.

یک سری ناکامی های داخلی از جمله از دست دادن جام حذفی مصر و قبل از آن لیگ فصل گذشته در این ناراحتی دخیل بوده است.

این ویدیوها شامل کلیپ‌های رقص و آواز در زمانی بود که تیم بعد از ناکامی در به دست آوردن جام، شرایط سختی را پشت سر می گذارد و  باشگاه آن را بی‌توجهی به احساسات هواداران دانست./ورزش سه

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.