کد خبر : 23306 / /
/

فروش اقساطی مدیران خودرو با تحویل 45 روزه| با اقساط 36 ماهه صاحب خودرو لاکچری شوید

در طرح فروش اقساطی مدیران خودرو برای مرداد 1401، اقساط به صورت 12 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه است که مدیران خودرو این محصولات را با موعد تحویل 45 روز کاری ارائه خواهد کرد.

فروش اقساطی مدیران خودرو با تحویل 45 روزه| با اقساط 36 ماهه صاحب خودرو لاکچری شوید

به گزارش تکراتو شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو مرداد 1401 مشخص شد. در این طرح انواع محصولات ام‌وی‌ام و تیگو برای فروش عرضه می‌شود.

شرکت مدیران خودرو در ادامه طرح‌های ویژه خود قصد دارد خودروهای ام‌وی‌ام ایکس 22، ام‌وی‌ام ایکس 33 اس و ام‌وی‌ام‌ ایکس 55 پرو را در کنار تیگو 7، تیگو 8 پرو و آریزو 5 در طرح فروش قسطی مدیران خودرو مرداد 1401 به فروش برساند. این طرح فروش اقساطی 12 تا 36 ماهه است و از روز شنبه 1 مرداد 1401 آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

فروش اقساطی مدیران خودرو مرداد 1401

در طرح فروش قسطی مدیران خودرو مرداد 1401 ام وی ام ایکس 22 CVT اسپرت لاکچری با قیمت ۵۸۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس 33 اس AT اکسلنت اسپرت با قیمت ۷۲۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس ۵۵ پرو اکسلنت با قیمت ۹۳۳ میلیون و ۶۰ هزار تومان و ام وی ام ایکس ۵۵ پرو اکسلنت اسپرت با قیمت ۹۵۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان به فروش خواهند رسید.

مدیران خودرو

از سوی دیگر تیگو 7 IE با قیمت ۱ میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس 22 MT اسپرت لاکچری با قیمت ۴۸۷ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس 22 پرو IE توربو با قیمت ۶۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، آریزو 5 پرو IE نیز با قیمت ۷۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، تیگو ۸ پرو پریمیوم با قیمت ۱ میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و تیگو ۷ پرو اکسلنت نیز با قیمت ۱ میلیارد و ۲۵۶ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان به مشتریان عرضه خواهند شد.

در طرح فروش اقساطی مدیران خودرو برای مرداد 1401، اقساط به صورت 12 ماهه، 24 ماهه و 36 ماهه است. علاوه بر این نرخ سود تسهیلات 21 درصد و سود تاخیر و انصراف نیز 12 درصد است. مدیران خودرو این محصولات را با موعد تحویل 45 روز کاری ارائه خواهد کرد.

منبع: اقتصادنیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.