کد خبر : 20849 / /
/

بدون نیاز به ضامن و مراجعه حضوری، قسطی خرید کن

بدون نیاز به ضامن و مراجعه حضوری، قسطی خرید کن

 

سایت اینترنتی «این‌چند» در جهت رفاه حال کاربران و مشتریان وفادار خود، طرح فروش اقساطی انواع کالاهای ضروری و غیر ضروری را، از ابتدای سال جاری آغاز کرده است. علاقمندان به برخورداری از تسهیلات این طرح می‌توانند بدون معرفی ضامن و مراجعه حضوری، تنها با ارائه یک برگ چک، بازپرداخت اقساط خود را ضمانت نمایند. چگونگی برخورداری از شرایط این وام را در ادامه خواهیم آورد.

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی اینچند خرید کالاهایی همچون لپ‌تاپ، تبلت، گوشی، لوازم خانگی، تلویزیون، یخچال، لباسشویی و ... شامل خرید اقساطی و بدون معرفی ضامن «این‌چند» می‌شوند.

این طرح به کاربران «این‌چند» این اجازه را می‌دهد تا خرید اعتباری داشته باشند و بهای خرید خود را در اقساط 3 تا 12 ماهه پرداخت نمایند.

مراحل ثبت درخواست تا دریافت اعتبار از قرار زیر می‌باشد:

1- ثبت درخواست

ابتدا مبلغ اعتبار و مدت زمان بازپرداخت اقساط را انتخاب کرده و سپس درخواست خرید اقساطی در «این‌چند» را به ثبت برسانید.

2- بارگذاری مدارک اولیه

مدارک اولیه و مورد نیازی همچون تصویر کارت ملی، شناسنامه و چک صیادی جهت ضمانت را بر روی سایت بارگذاری نمائید.

3- بررسی و امکان سنجی

پس از بررسی صحت و اصالت مدارک ارسالی و تایید آنها، درخواست مشتری ظرف حداکثر یک روز کاری بررسی و اعتبار سنجی صورت می‌پذیرد.

4- ارسال چک و دریافت اعتبار

پس از تایید تصویر چک ارسالی، جهت دریافت نسخه اصلی چک با شما هماهنگی ‌لازم صورت می‌پذیرد و سپس در اسرع وقت می‌توانید نسبت به خرید اقساطی از کیف اعتباریتان اقدام نمائید.

مبلغ خرید اقساطی از 4 تا 15 میلیون تومان متغیر بوده و مدت زمان بازپرداخت آن نیز از 3 تا 12 ماه می‌باشد. لازم به ذکر است، از آنجایی که ضمانت اخذ گردیده از تسهیلات گیرندگان تنها یک برگ چک می‌باشد، براین اساس مبلغ چک بالاتر از میزان تسهیلات دریافتی شما در نظر گرفته می‌شود، درحالی که رقم مذکور تنها به جهت ضمانت بوده و هیچ ارتباطی با مبلغ بازپرداخت نهایی شما نخواهد داشت.

شایان ذکر است مشاهده جرئیات بازپرداخت شامل مبلغ هر قسط، کارمزد، بازپرداخت نهایی و مبلغ چک ضمانت، پیش از ثبت نام، به صورت کاملا شفاف به متقاضی نمایش داده می‌شود. براین اساس وام گیرندگان می‌توانند با وارد کردن دستی مبلغ اعتبار و مدت زمان اقساط مورد نظر خود، از چند و چون تسهیلاتشان با خبر شده و با دید باز مراحل ثبت نام خود را به اتمام برسانند.

گفتنی است، مدیران و برنامه ریزان سایت اینترنتی «این‌چند» برای آنکه کاربران بیشتری به خانواده «این‌چند» پیوسته و شرایط خرید آسانتری را تجربه کنند، طرح مذکور را استارت زده‌اند.

پاسخگویی شنبه تا چهار شنبه از ۹ الی ۱۷ ، پنج شنبه ۹ الی ۱۳

تلفن تماس : 72238000 (021)

تلگرام و واتس آپ : 09192135101

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.