کد خبر : 22871 / /
/

ماجرای قاتلی که خریدار سانتافه بود

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری قاتل فراری که بخاطر سرقت یک خودرو سانتافه مرتکب قتل شده بود خبر داد.

ماجرای قاتلی که خریدار سانتافه بود

حجت اله سفید پوست جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد:در پی وقوع یک فقره پرونده فقدانی مبنی بر اینکه شخصی از طریق سایت دیوار قصد فروش خودرو سانتافه خود را داشته و تاکنون به منزل مراجعه نکرده موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی افزود:در بررسی‌ کارآگاهان پلیس مشخص شد خودرو فقدانی در مسیر مواصلاتی تهران به اهواز در حال حرکت بوده که با شگردهای خاص پلیسی موقعیت خودرو سانتافه شناسایی و در ورودی شهر اهواز توقیف و راننده دستگیر گردید.

  جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به یافتن دو عدد پوکه و خون در خودرو گفت: با تحقیقات گسترده پلیسی و ادله متقن و متعدد پلیس، متهم سرانجام اعتراف کرد که پس از تماس تلفنی و حضور صاحب خودرو در محل قرار او را با دو گلوله به قتل رسانده است.

 این مقام ارشد انتظامی ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته در سرقت تصریح کرد:قاتل به یک فقره قتل دیگر اعتراف کرده است.

سفید پوست در پایان خطاب به تمامی شهروندان عزیز توصیه کرد: افراد به هنگام مراجعه به سایت های تبلیغاتی فروش چون سایت دیوار، شیپور و .... به راحتی به اشخاص و حتی آگهی ها اطمینان نکرده و حتماً خرید و فروش خود را از طریق مراجع رسمی انجام دهند تا شاهد این چنین حوادث تلخی نباشیم.

منبع: فارس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.