کد خبر : 15316 / /
/

حمله وحشتناک قاتل فراری با تبر به پلیس

قاتل فراری گه در نزاع دسته جمعی مرتکب قتل شده بود، با شلیک پلیس به پایش دستگیر شد.

حمله وحشتناک قاتل فراری با تبر به پلیس

قاتل فراری گه در نزاع دسته جمعی مرتکب قتل شده بود، با شلیک پلیس به پایش دستگیر شد.

سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر در خصوص جزئیات این خبر گفت: در پی یک نزاع و درگیری دسته جمعی در شهر چغادک که روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه در شهرستان چغادک روی داد، یک جوان شرور با ضربات چاقو یک مرد ۵۰ساله را به شدت مجروح و اقدام به فرار می‌کند که متاسفانه فرد مجروح پس از انتقال به مرکز درمانی فوت می‌کند.

وی عنوان داشت: سریعا عوامل پلیس آگاهی استان و ماموران انتظامی شهرستان بوشهر پس از بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری قاتل را به صورت ویژه در دستور کار قرار می‌دهند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: قاتل که پس از وقوع قتل متواری شده بود، طی یک اقدام علمی و تخصصی مخفیگاه وی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه امروز صبح دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این فرد شرور حین عملیات دستگیری به قصد فرار با تبر به سمت ماموران حمله ور شده که با اقدام به موقع و با رعایت قانون به کارگیری سلاح پای متهم مورد هدف قرار گرفته و بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شد.

سردار سوسنی تاکید کرد: پلیس با کسانی که باعث ایجاد ناامنی و تعرض به جان و مال مردم می‌شوند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

جامعه 24

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.