کد خبر : 22418 / /
/

قیمت دنا پلاس و راناپلاس از کارخانه تا بازار| خریداران کارخانه ای چقدر سود بردند؟

قیمت بازار و کارخانه دنا پلاس دنده‌ای توربو نیز یک اختلاف ۱۴۴ میلیون تومانی دارد.

قیمت دنا پلاس و راناپلاس از کارخانه تا بازار| خریداران کارخانه ای چقدر سود بردند؟

قیمت خودرو دنا پلاس دنده‌ای توربو نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و روی سطح ۴۹۰ میلیون تومان متوقف شد. اما نسبت به پنج شنبه هفته گذشته ما شاهد یک افت قیمت پنج میلیون تومانی هستیم. در مورد رانا پلاس نیز شرایط به همین شکل بود و این محصول نیز بدون تغییر قیمت در کانال ۳۰۰ میلیون تومان ایستاد.

 البته دنا پلاس دنده‌ای توربو هفته گذشته را پرنوسان پشت سر گذاشت. این خودرو روز یکشنبه هفته گذشته ۴۹۴ میلیون تومان قیمت داشت و در روز دوشنبه با کاهش دو میلیون تومانی روبرو شد و تا کانال ۴۹۲ میلیون تومان عقب نشست. این افت روز سه شنبه متوقف شد، اما در روز چهارشنبه دنا پلاس دنده‌ای توربو  با افزایش ۵ میلیون تومان به کانال ۴۹۵ میلیون تومان بازگشت.

این محصول ایران خودرو نسبت به ۳۱ روز گذشته نیز افت قیمت ۶ میلیون تومانی را به ثبت رسانده است. اما در مقایسه با ابتدای امسال که دنا پلاس دنده‌ای توربو ۴۶۶ میلیون تومان قیمت داشت، یک افزایش قیمت ۲۴ میلیون تومانی دیده می‌شود.

قیمت بازار و کارخانه دنا پلاس دنده‌ای توربو نیز یک اختلاف ۱۴۴ میلیون تومانی دارد. در حال حاضر ایران خودرو این محصول را ۳۴۵ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان به فروش می‌رساند. اما زمانی که دنا پلاس دنده‌ای توربو  به بازار می‌رسد قیمت اش به ۴۹۰ میلیون تومان می‌رسد.

قیمت خودروی رانا پلاس به چقدر رسید؟

خودروی رانا پلاس نیز یکشنبه هفته گذشته را با نوسان دو میلیون تومانی پشت سر گذاشت. در واقع رانا پلاس در روز یکشنبه هفته قبل ۲۹۸ میلیون تومان قیمت داشت، اما در روز چهارشنبه با یک افزایش دو  میلیون تومانی به کانال ۳۰۰ میلیون تومان بازگشت.

در مقایسه با یک ماه قبل نیز رانا پلاس کاهش یک میلیون تومانی را به ثبت رسانده است، اما نسبت به نخستین روز معاملاتی سال ۱۴۰۱، ما شاهد افزایش ۲۹ میلیون تومانی قیمت این خودرو هستیم.

در مورد اختلاف قیمت کارخانه و بازار رانا پلاس نیز عدد ۸۵ میلیون تومانی دیده می‌شود. هم اکنون ایران خودرو این محصول را به قیمت ۲۱۴ میلیون و ۸۹۸ هزار تومان می‌فروشد، این در حالی است که در بازار ۳۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

منبع: اقتصادنیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.