کد خبر : 21917 / /
/

قیمت دلار/پیش بینی قیمت دلار/بازار دلار/دلار در صرافی ها

سیگنال خبر برجامی بلومبرگ به قیمت دلار | قیمت دلار امروز شنبه ۱۱ تیر

امروز قیمت هر اسکناس دلار براساس نرخ صرافی ملی ایران ۲۷ هزار و ۷۳۹ تومان است.

سیگنال خبر برجامی بلومبرگ به قیمت دلار | قیمت دلار امروز شنبه ۱۱ تیر

برخی از تحلیلگران معتقدند در صورتی که امروز قیمت دلار بر مدار صعود قرار بگیرد می توان حدس زد که معامله گران  سفر بایدن  را جدی نگرفته اند  و به احیای  توافق برجام خوشبین نیستند ریزش قیمت دلار همچنان ادامه دارد. از این رو توصیه اکید مسئولان و صاحب نظران در حوزه بازار ارز این است که مردم به قیمت دلار توجهی نکنند و از خرید آن اجتناب بورزند. و در چند ماه آینده قیمت دلار به رقم واقعی می رسد. قیمت دلار هر چه باشد به نظر می رسد در چند ماه آینده بیشتر به ثبات می رسد

بر اساس نرخ صرافی ملی ایران امروز (۱۱ تیر  ۱۴۰۱ ) هر دلار آمریکا به مبلغ ۲۷ هزار و ۷۳۹ تومان و هر اسکناس یورو به قیمت ۲۸ هزار و ۶۵۳ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت روز ارز در صرافی ملی ایران

نام ارز قیمت (تومان)
دلارآمریکا 27.739
یورو 

28.653

پوند انگلیس 39.558
لیر ترکیه  1.900
یوان چین  4.835
دینار عراق  22
روبل روسیه 565

 

ردپای بایدن در بازار دلار ایران /پیش بینی قیمت دلار 11 تیر

کدخبر: 505502 ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۰

اقتصادنیوز: برخی از تحلیلگران معتقدند در صورتی که امروز قیمت دلار بر مدار صعود قرار بگیرد می توان حدس زد که معامله گران سفر بایدن را جدی نگرفته اند و به احیای توافق برجام خوشبین نیستند.

ردپای بایدن در بازار دلار ایران /پیش بینی قیمت دلار 11 تیر

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار روز پنجشنبه گذشته با اخبار منفی از عدم موفقیت مذاکرات دوحه رشد کرد و  بالای کانال جدید قرار گرفت.

سیگنال ضد و نقیض برجام به بازار دلار

خبرگزاری بلومبرگ دیروز به نقل منابعی مدعی شد  مذاکرات رفع تحریم‌های ایران در دوحه پایتخت قطر احتمالا پس از سفر جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه در اواخر ماه جاری میلادی از سر گرفته شود.

مجید تخت روانچی ، نماینده ایران در سازمان ملل هم  روز گذشته در توئیتی نوشت: "به دنبال انجام مذاکرات دوحه، مرحله بعدی مذاکرات را با اتحادیه اروپا هماهنگ خواهیم کرد. تیم ما آماده تعامل سازنده برای دستیابی به یک توافق است. چنانچه آمریکا واقع بینانه عمل کند و عزم جدی برای اجرای تعهدات خود داشته باشد، توافق دور از دسترس نیست.

با این حال رویترز روز پنجشنبه گزارش داد یک مقام ارشد آمریکایی گفت:  پس از مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا در دوحه که بدون پیشرفت به پایان رسید، شانس احیای توافق هسته ای 2015 ایران کمتر شده است. طبق گزارش رویترز واشنگتن صریحا اعلام کرده که نمی تواند به ایران تضمین بدهد که دولت آینده آمریکا به توافق پایبند باشد .

ردپای بایدن در بازار دلار ایران

برخی از تحلیلگران معتقدند در صورتی که امروز قیمت دلار بر مدار صعود قرار بگیرد می توان حدس زد که معامله گران  سفر بایدن  را جدی نگرفته اند  و به احیای  توافق برجام خوشبین نیستند و تصور می کنند که حداقل در کوتاه مدت برای پوشش ریسک افزایش احتمالی تنش ها بهتر است که در قامت خریدار ظاهر شود.

احتمال سودگیری در بازار دلار

اگرچه عده ای از معامله گران معتقدند که بازار امروز روند صعودی روز پنجشنبه را ادامه خواهد داد اما عده ای دیگر با اشاره به نرخ دلار در انتهای هفته گذشته  معتقدند احتمالا برخی از افراد در ابتدای هفته سعی کنند از خریدهای پیشین سود گیری کنند و این موضوع همراه با عرضه بازارساز موجب شود که دلار حداقل در ابتدای هفته رشد معناداری را تجربه نکند.

سیگنال بلومبرگ به قیمت دلار در ایران

اقتصادنیوز : خبرگزاری بلومبرگ مدعی است مذاکرات رفع تحریم‌های ایران در دوحه پایتخت قطر احتمالا پس از سفر رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه در اواخر ماه جاری میلادی از سر گرفته شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران؛ دلار در انتهای هفته به بالای کانال جدید صعود کرد. افزایش قیمت اسکناس آمریکایی به یکی از بزرگترین کانال های مقاومتی، انتظارات صعودی را در بازار ارز بالا برده است. با این حال،‌ روز گذشته خبری اعلام شد که مذاکرات هسته ای ممکن است در هفته های آتی از سر گرفته شود.

خبرگزاری بلومبرگ مدعی است مذاکرات رفع تحریم‌های ایران در دوحه پایتخت قطر احتمالا پس از سفر رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه در اواخر ماه جاری میلادی از سر گرفته شود. به نظر برخی تحلیل گران برای روند آتی قیمت دلار بسیار اهمیت دارد که معامله گران نسبت به این خبر چگونه واکنش نشان خواهد داد.

در صورتی که اسکناس آمریکایی در روز جاری به رشد خود ادامه دهد، می توان حدس زد که بازار دیگر چندان امیدوار به احیای توافق هسته ای نیست و تصور می کند که حداقل در کوتاه مدت برای پوشش ریسک افزایش احتمالی تنش ها بهتر است که در قامت خریدار ظاهر شود. در واقع در صورت افزایش قیمت می توان حدس زد که بازار مذاکره پس از سفر بایدن را چندان جدی نگرفته است.

به باور تحلیل گران فنی،‌ در صورتی که امروز دلار به بالای خط مقاومت جدید نفوذ کند،‌می توان انتظار صعود این ارز  را داشت. در این میان برخی معامله گران باور دارند که اسکناس آمریکایی در روزهای انتهایی هفته رشد قابل توجهی را تجربه کرده است و ممکن است برخی از افراد در ابتدای هفته سعی کنند از خریدهای پیشین سود گیری کنند و این موضوع همراه با عرضه بازارساز موجب شود که دلار حداقل در ابتدای هفته رشد معناداری را تجربه نکند.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.