کد خبر : 21281 / /
/

راز مرگ مشکوک پیرزن 88 ساله‌ در ونک فاش شد/پرستار خانگی قاتل از آب درآمد

پرستار جوانی که یک پیرزن را هدف ضرب و جرح مرگبار قرار داده بود، دستگیر شد.

راز مرگ مشکوک پیرزن 88 ساله‌ در ونک فاش شد/پرستار خانگی قاتل از آب درآمد

روز گذشته پرسنل بیمارستان بقیةالله مرگ مشکوک پیرزن 88 ساله‌ای را براثر ضرب و جرح در یک خانه، به مرکز فوریت‌‌های پلیسی 110 گزارش دادند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 145 ونک و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس با دستور محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جرائم‌ جنایی راهی بیمارستان شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در بیمارستان با جسد پیرزنی مواجه شدند که براثر شدت جراحت وارده فوت کرده بود و در بررسی‌ها مشخص شد، مقتول چند روز قبل به خاطر ضرب و جرح از سوی یک پرستار جوان در خانه‌اش به بیمارستان منتقل شده است.

بازپرس ویژه قتل پس از دریافت این اطلاعات مهم، بلافاصله دستور بازداشت پرستار مقتول که یک زن جوان بود را صادر کرد که در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی موفق به دستگیری وی شدند.

اعضای تیم جنایی که متوجه شدند خانه پیرزن به دوربین مداربسته مجهز است به بازبینی آن پرداختند و لحظه به لحظه ضرب و جرح مقتول را توسط زن جوان مشاهده کردند.

زن جوان در تحقیقات جنایی به ضرب و جرح مرگبار مقتول در خانه اعتراف کرد و گفت: 4 روز در هفته به خانه مقتول برای پرستاری می‌رفتم. روز حادثه فقط سه ضربه به مقتول زدم اما به خاطر اینکه از تخت پایین افتاد ضربه شدیدی به او وارد شد.

متهم در ادامه گفت: روز حادثه به دلیل اینکه مقتول با توهین و خرابکاری‌هایش در خانه من را خیلی عصبانی می‌کرد، کنترل خود را از دست دادم و وی را هدف ضرب و جرح قرار دادم اما قصد ارتکاب به قتل را نداشتم.

تحقیقات درخصوص کشف ابعاد پنهان پرونده توسط محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جرائم جنایی ادامه دارد و متهم در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.