کد خبر : 7791 / /
/

ونک و جردن چقدر گران شدند!؟

بر اساس قیمت آپارتمان در بازار مسکن تهران فهرستی از متوسط قمیت مسکن در برخی از مناطق تهران به دست آمده است. همچنین درصد و میزان افزایش قیمت از شهریور ۹۹ تا شهریور ۱۴۰۰ به دست آمده است.

ونک و جردن چقدر گران شدند!؟

 با توجه به اطلاعات به دست آمده از آگهی‌های نیازمندی‌های دیوار جدولی از متوسط قیمت خرید آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال همچنین درصد تغییر ماهانه و سالانه در بین محلات مختلف به دست آمده است.

بر اساس قیمت‌های موجود در جدول زیر محله‌های میرداماد و ظفر با ۱۸ درصد افزایش قیمت از شهریور ۱۳۹۹ تا شهریور ۱۴۰۰ کم‌ترین درصد تغییر و محلات جردن (۳۲ درصد افزایش) و ونک با افزایش ۳۵ درصدی بالاترین درصد تغییر را ثبت کردند.

محلاتی در شهریور ۱۴۰۰ نسبت به مرداد ۱۴۰۰ کاهش قیمت داشتند ظفر و سید خندان با نزدیک به سه درصد کاهش قیمت هستند.

متوسط افزایش قیمت در محلات منطقه ۳ شهرداری از شهریور ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ برابر با ۲۹ درصد بوده است. متوسط قیمت هر متر آپارتمان مسکونی شهریور ۱۳۹۹ در محلات زیر ۵۴ میلیون تومان و در شهریور ۱۴۰۰ برابر با ۶۸ میلیون تومان بوده است که نشان دهنده افزایش ۱۴ میلیون تومانی در میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان در محلات منطقه ۳ شهرداری تهران است

میانگین افزایش قیمت محلات زیر در شهریور ۱۴۰۰ نسبت به شهریور ۱۳۹۹ معادل ۲۹ درصد ثبت شده است./ تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.