کد خبر : 20897 / /
/

برنامه جواد کاظمیان و رفیق کشتی گیرش| جنجال جدید در راه است؟

جواد کاظمیان بازیکن سابق پرسپولیس با انتشار عکسی از خودش و قهرمان جهان حسن یزدانی باعث تعجب زیاد کاربرانش شده است.

برنامه جواد کاظمیان و رفیق کشتی گیرش| جنجال جدید  در راه است؟

وقت صبح– جواد کاظمیان که در حال حاضر از پیشکسوتان پرسپولیس به حساب می آید این روزها بیشتر وقت خو را سرگرم باشگاه و حرکات بدنسازی است.

جواد کاظمیان

این نکته را می شود از استوری های او در صفحه اینستاگرامش متوجه شد، چرا که اغلب عکس هایی که به اشتراک میگذارد از فضای لاکچری باشگاه و فیگورهای عجیبش است.

اخیرا جواد با منتشر کردن عکسی از خودش کنار حسن یزدانی در باشگاه لوکس مورد نظر و همچنین ابراز علاقه حسن یزدانی در کامنت ها به او، نگاه ها را به این دیدار عجیب جذب کرده است.

او برای این عکس نوشته است:

پشت نقاب بزرگسالی همه ی ما کودکی است، نیازمندِ عاطفه، گذشت، عشق، و ترسیده از تنهایی…

حال باید دید این دیدار دوستانه، کاملا اتفاقی بوده است یا که با هدف خاصی صورت گرفته است!

داستان جواد کاظمیان و مونیکا بلوچی

جواد کاظمیان فوتبالیست سابق کشورمان همچنان مجرد است، و وقتی پیش از این در برنامه اینترنتی که با میزبانی مرحوم مهرداد میناوند برگزار شده بود، از وی درباره عاشق شدن سؤال پرسیده شد، پاسخ داد: «فقط یک بار، من عاشق مونیکا بلوچی هستم. از شانزده، هفده سالگی او را دوست دارم و در این بیست سالی که عاشق او هستم و مونیکا را شناخته‌ام به نظرم او زیباترین و جذاب‌ترین زن دنیاست.»

به گزارش روزیاتو، این مصاحبه  و اعتراف به عشق مدل و بازیگر ۵۶ ساله ایتالیایی جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرد، اما این تازه آغاز ماجرا بود و وقتی به اوج خود رسید که جواب کاظمیان با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود تولد مونیکا بلوچی را تبریک گفت.

در کپشن این پست این شعر عاشقانه نوشته شده بود: «چه بگویم؟ نگفته هم پیداست/ غم این دل مگر یکی و دو تاست؟/به هم‌ام ریخته‌ست گیسویی/ به هم‌ام ریخته‌ست مدّت‌هاست».

اما نکته جالب توجه واکنش این بازیگر پرآوازه ایتالیایی به پست جواد کاظمیان و تشکر از وی بود که حیرت بسیاری از افراد را برانگیخت و واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

البته جواد کاظمیان واکنش خانم بازیگر را طبیعی دانست و گفت که حتی ممکن است هیچ وقت این خانم را از نزدیک نبیند و نباید این مسئله را زیاد بزرگ کرد.

ولی واکنش‌ها به این اتفاق ادامه داشت و کار به جایی رسید که حتی مرحوم علی انصاریان، هم‌بازی سابق وی در پرسپولیس نیز وارد ماجرا شد و با نوشتن این مطلب در زیر یکی از پست‌های مونیکا بلوچی از وی برای جواد کاظمیان خواستگاری کرد:

«سلام مونیکا جون. دوست من جواد کاظمیان تورو دوس داره. جواد تولد ننه و باباشو نمیدونه ولی تولد تورو می‌دونه. کی بیایم خدمت خانواده دست بوسی و غلام شما بشه جواد ما؟»

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.