کد خبر : 15414 / /
/

بیلیارد بازی جواد کاظمیان در باشگاه ورزشی! +عکس

به سه چیز هرگز نمی رسید: بستن دهان مردم جبران همه شکست‌ها و رسیدن به همه آرزوها سه چیز حتماً به شما می رسد: مرگ نتیجه عمل رزق و روزی

بیلیارد بازی جواد کاظمیان در باشگاه ورزشی! +عکس

جواد کاظمیان

 

        نام اصلی : جواد کاظمیان

        متولد : 3 اردیبهشت 1360 کاشان

        زمینه فعالیت : ورزش فوتبال

        پیشه : بازیگر

        مدرک تحصیلی : دیپلم ادبیات

        پست : وینگر

        قد : 173 سانتیمتر

بیوگرافی کامل جواد کاظمیان

جواد کاظمیان متولد 3 اردیبهشت 1360 در کاشان بازیکن فوتبال ایران است.بیوگرافی جواد کاظمیان فوتبالیست و همسرش + زندگینامه

 

دیپلم ادبیات دارد ، یک خواهر کوچکتر از خود دارد و می گوید اردیبهشتی ها یکرنگ هستند.

 

باشگاه ها

از باشگاه هایی که جواد کاظمیان در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال سایپا تهران ، باشگاه فوتبال شباب الاهلی امارات ، باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران ، باشگاه فوتبال الشعب امارات ، باشگاه فوتبال الشباب امارات ، باشگاه فوتبال عجمان امارات ، باشگاه فوتبال الامارات امارات ، باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان ، باشگاه فوتبال تراکتور و باشگاه فوتبال صبای قم و اشاره کرد.

 

ورود جواد کاظمیان به دنیای فوتبال

من وقتی 6 سالم بود یک رادیو داشتم و از آن طریق عاشق پرسپولیس شدم و اولین باری که عاشق شدم آنجا بود و تا حدود 17 سالگی همه جا فوتبال بازی میکردم و همه تشویقم میکردند تا اینکه سال 77 یکی از اقوام ما از تهران به کاشان آمدند و بازی من را دیدند و من گفتم که میخواهم به پرسپولیس بروم و من را همراه خودش آورد و در یک تیم تست دادم و قبول شدم و فوتبال را از تیم خوبی شروع کردم.

 

حمایت خانواده

پدرم وقتی من بچه بودم و میخواستم کفشی و چیزی بخرم خیلی غر میزد و میگفت فوتبال نون و آب نمیشود اما وقتی فوتبالم گل کرد راضی شد و من حمایت زیادی از سمت خانواده بخصوص پدربزرگ و مادرم داشتم و شوهر خواهرم اولین بار با من به استادیوم آمد و من را حمایت کرد.

 

اولین بازی لیگ و قرآن خواندن پدر

سال 77 اولین بازی که من در لیگ آزادگان و مقابل سپاهان بود و این بازی قرار بود در کاشان برگزار شود و من دوتا از عموهام و پدرم را به استادیوم آوردم و قبل از بازی قرآن خوانده میشود و کسی نبود قرآن بخواند و پدر من که قاری قرآن بود را دعوت کردند و فکر میکنم 20 دقیقه پدرم سوره الرحمان را خواند و من اتفاقا در آن بازی هم گل زدم.

 

در تیم ملی ایران

کاظمیان از سال 1378 با تیم زیر 20 سال وارد تیم ملی شد و سال 89 با تیم بزرگسالان با 44 بازی و 4 گل آخرین روزهای خود در تیم ملی را سپری کرد.

 

فوتبال اگرچه این روزها صنعت شده است اما در کل دنیا طرفداران زیادی دارد و غیرقابل پیش بینی بودن یکی از دلایل محبوبیت فوتبال در دنیا است و اینکه چون یک ورزش گروهی است طرفداران بیشتری دارد و این طرفدارها هستند که به فوتبال جذابیت بیشتری میدهند.

 

خداحافظی از فوتبال

من فوتبال را از 32 سالگی فوتبال را کنار گذاشتم و اگرچه میتوانستم باز هم بازی کنم اما به نظرم تا حدود 34 خوب است و کنار گذاشتن فوتبال برای یک فوتبالیست یعنی مرگ و من از فوتبالیست های دیگه شنیده بودم که خیلی سخت است و واقعا یکی دو سال اول افسردگی سراغ آدم می آید و من با ورزش توانستم خیلی چیزها را کنترل کنم.

 

کار ساخت و ساز

جواد مدت ها با حمایت پدرش در کار ساخت و ساز و بساز و بفروش فعالیت می کرد ، اما حالا زیاد درگیر کارهای اقتصادی نیست و می گوید از جیب میخورم.

می گویند در دوران حضورش در امارات ثروت خوبی به جیب زد.

 

فوت برادر و احساسات

من آدم خیلی احساساتی بودم تا اینکه سال 82 یک اتفاق در زندگی ام افتاد و برادر 20 ساله ام مهدی کاظمیان ، که از من 2 سال کوچکتر بود فوت کرد و از بعد این ماجرا دیگر خیلی احساساتی نیستم.

 

الگوی فوتبالی

زیدان یکی از بهترین هاست که هم بازیکن خوبی بود و هم سرمربی خوبی است و من خیلی زیدان را دوست دارم.

 

وضعیت ازدواج و همسر جواد کاظمیان

او مجرد است و می گوید قسمت نشده ازدواج کنم ، ولی همیشه دوست داشتم که ازدواج کنم و در واقع بعد از آن اتفاق که برای برادرم افتاد پدرم خیلی دوست دارد که پسر من را که فامیل کاظمیان دارد ببیند و منتظرم و واقعا معنی عاشق شدن را تابحال نفهمیدم و به نظرم عشق در کتاب هاست و الان من نزدیک 40 هستم و ایمان مبعلی هم سن من هست و سه تا بچه دارد و من واقعا عشق میکنم با دیدن آنها و من کنار خانواده ام زندگی میکنم.

 

جواد کاظمیان و مونیکا بلوچی

می گوید یکبار عاشق شده ام ، از 17 سالگی عاشق مونیکا بلوچی شدم چون زیباترین و جذاب ترین زن دنیاست ، حالا این عشق به گوش مونیکا بلوچی هم رسیده است

در یکی از پست های اینستاگرام کاظمیان شعری با عکس مونیکا بلوچی نوشت :

    چه بگویم نگفته هم پیداست

    غم این دل مگر یکی و دوتاس

    به همم ریخت س گیسویی

    به همم ریخت س مدت هاس

 

این پست اینستاگرامی جواد با لایک مونیکا بلوچی همراه شد ، خانوم بلوچی متولد 8 مهر 1343 است و دوبار ازدواج و طلاق داشته و حالا مجرد است.

 

ماجرای پاس گلی که جواد کاظمیان به دایی نداد

در بازی ایران و اردن باید اردن را در اردن میبردیم و من دقیقه 70 آمدم تو و زدم تو سر توپ ولی بخدا علی دایی رو ندیدم و به علی کریمی پاس دادم و این داستان شد ولی بخدا علی دایی را چون سرم پایین بود ندیدم و این شبهه بخاطر دوستی زیادی من با علی کریمی پیش آمد و وقتی گل دوم را علی دایی را زد من به بغلش پریدم و همانجا گفت چرا اون پاس گل را به من ندادی.

 

همخانه بودن با علی کریمی

من وقتی به تیم الاهلی پیوستم علی کریمی آنجا بود و از آنجا با هم رفیق شدم و در تیم تراکتور با هم همبازی بودیم و وقتی علی کریمی به تراکتور آمد قرار شد که ما با هم خونه بگیرم ولی واقعا با علی نمیشه زندگی کرد چون اخلاقای خیلی خاصی داره و دوستانش شرط بندی کرده بودند که ما یکماهه از هم جدا میشیم و ما دو هفته ای از هم جدا شدیم و در ادامه درباره خرید خانه و وسایلش صحبت کرد.

علی دائم اخبار میدید و دوست نداشت که من سریال ببینم یا وقتی فوتبال های خارجی میدیدم خیلی بدش می آمد و اصلا فوتبال خارجی نمیبینند و یک موضوع دیگه اینکه علی ساعت 8 شب میخوابید و 5 صبح بیدار میشد و موزیک رو زیاد میکرد و با بالش میزد تو سرت که بلند شو ولی توی آن دو سه هفته من فقط خرید میکردم و علی غذا میپخت و ظرف میشست.

 

ماجرای جن در امارات

من 6 ماه آخری که در امارات بودم به تیم الامارات رفتم و شبی که قرار بود قرارداد ببندم خونه مازیار زارع ماندم و آنجا بچه ها به من گفتند که در قلعه ای که نزدیک استادیوم است جن دارد و ساعت یک بود که یکدفعه دیدم صدا می آید و مازیار را بیدار کردم و گفت طبیعی است و دیدم بعد از 10 دقیقه یکی با سنگ زد توی شیشه و باز هم مازیار گفت طبیعیه بخواب و من سوئیچ را برداشتم و آمدم دبی خونه خودم و این ماجرا باز هم یکبار دیگه خونه رضا عنایتی اتفاق افتاد و باز هم رضا عنایتی میگفت طبیعی.

 

افتخارات

    قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران 90-89 به همراه تیم سپاهان اصفهان

    قهرمانی در لیگ برتر فوتبال امارات 2008-2007 به همراه تیم الشباب امارات

    نائب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران 92-1391 به همراه باشگاه تراکتورسازی تبریز

    قهرمانی جام حذفی 93-1392 به همراه باشگاه تراکتورسازی تبریز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.