کد خبر : 20803 / /
/

استخدام ویژه برای این افراد در آموزش و پرورش

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه تمام فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، استخدام آموزش و پرورش می‌شوند، گفت: محور تحصیلات در دانشگاه فرهنگیان لیسانس بوده اما راه تحصیل در مقاطع بالاتر نیز باز است.

استخدام ویژه برای این افراد در آموزش و پرورش

رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: بدون تردید شهید سپهبد قاسم سلیمانی از ستارگان تاریخ اسلام و ایران است.

وی با بیان اینکه آینده قضاوت خواهد کرد که سردار سلیمانی چه کار بزرگ جهانی انجام داده است گفت: دانشگاه فرهنگیان کرمان سابقه و قدمت بسیار طولانی دارد و این سابقه باید گرامی داشته شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه در دانشگاه فرهنگیان، معلم تربیت می‌شود و از این نظر اهمیت بسیاری دارد، افزود: امروز کلنگ ساخت دانشگاه جامع فرهنگیان کرمان به زمین زده شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با راه اندازی فضای جدید بتوانیم کارهای بزرگتری در این دانشگاه انجام بدهیم و معلمی را تربیت کنیم که نوجوانان و جوانان کشور را به بهترین وجه ممکن تربیت کند.

صحرایی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در دانشگاه فرهنگیان ساختن آینده کشور است گفت: ۳ هزار و ۱۰۰ معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان وجود دارد و سالانه ۸۰۰ معلم از این دانشگاه تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این ظرفیت وجود دارد که سالانه دو هزار معلم تحویل آموزش و پرورش داده شود بیان کرد: معلمان این دانشگاه از دانش آموزان نخبه هستند، در کنکور رتبه بالایی داشته و عاشق شغل معلمی هستند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه زیرساخت‌های دانشگاه فرهنگیان نسبت به ظرفیتی که دارد، بسیار کم است گفت: برای ارتقا و افزایش ظرفیت‌های این دانشگاه دست یاری به سمت خیرین کشور دراز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمام فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، استخدام آموزش و پرورش می‌شوند افزود: در دانشگاه فرهنگیان تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا معلمی تربیت کنیم که کارآفرین ساز باشد و دانش آموزان کارآفرین تربیت کند.

صحرایی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان ماموریت محور بوده و ماموریت ما تربیت نیروی انسانی برای مدارس است ادامه داد: محور تحصیلات در دانشگاه فرهنگیان لیسانس بوده اما راه تحصیل در مقاطع بالاتر نیز باز است./تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.