کد خبر : 20444 / /
/

ژست بچه پولداری سیاوش خیرابی | قایق تفریحی گران قیمت آقای بازیگر سوژه شد +عکس

قایق تفریحی گران قیمت سیاوش خیرابی سوژه شد

ژست بچه پولداری سیاوش خیرابی | قایق تفریحی گران قیمت آقای بازیگر سوژه شد +عکس

سیاوش خیرابی یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که در بیست و نهمین روز از آذرماه 1363 در تهران متولد شد. سیاوش خیرابی لیسانس کامپیوتر دارد و دوره های بازیگری را در کانون سینماگران گذرانده است. سیاوش خیرابی با بازیگرانی مثل سحر قریشی ، نیما شاهرخ شاهی ، سمانه پاکدل و محسن افشانی دوره های بازیگری را گذرانده و به طور همزمان وارد دنیای بازیگری شده اند.سیاوش خیرابی با بازی در فیلم نفوذی پا به عرصه سینما گذاشت. در اینجا بیشتر با سیاوش خیرابی آشنا شوید.

سیاوش خیرابی

اولین حضور  سیاوش خیرابی جلوی دوربین:

سیاوش خیرابی در سال 1375 برای نخستین بار جلوی دوربین استاد کلاری رفت و در فیلم کوتاه چال خیال حمید سلیمیان به ایفای نقش پرداخت ولی بخاطر مخالفت خانواده برای مدتی از دنیای هنر دور ماند تا تحصیلاتش را به پایان برساند. بعد از فارغ التحصیل شدن در رشته کامپیوتر به خاطر علاقه زیادش به هنر دوره های بازیگری را در کانون بازیگران گذرانده و به همین واسطه برای اولین بار با فیلم تلخون جلوی دوربین می رود او به همراه نیما شاهرخ شاهی نخستین تجربه بازیگری را در این فیلم در کارنامه هنری خود رقم میزنند. بازی در سریال ترانه مادری نقطه عطفی در کارنامه هنری وی بود و باعث شد به شهرت زیادی برسد.

شهرت با ترانه مادری:

ترانه مادری عنوان سریالی است که در سال 1387 توسط حسین سهیلی زاده ساخته و از شبکه سوم سیما پخش شد و مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت. این سریال روایتگر داستان زندگی دو برادر به نام های بهرام و پویا با بازی سیاوش خیرابی و محسن افشانی است که پدر و مادرشان را در کودکی از دست داده اند و حالا هر کدام به طور جداگانه از هم در کنار خاله و دایی خود زندگی میکنند. به خاطر اختلافات خانوادگی بهرام و پویا از هم دور شده اند و حالا مادربزرگ آن ها قصد دارد با ترفندهایی دو برادر را به هم نزدیک کند و همین موضوع ماجراهایی را بوجود می آورد. دانیال حکیمی ، فاطمه گودرزی و هما روستا از دیگر بازیگران این سریال میباشند.

سیاوش خیرابی

ورود سیاوش خیرابی به سینما:

نفوذی

سیاوش خیرابی با بازی در فیلم نفوذی پا به عرصه سینما گذاشت و در کنار بازیگرانی مثل امیر جعفری و نسرین مقانلو به ایفای نقش پرداخت. نفوذی در سال 1388 توسط احمد کاوری و مهدی فیوضی ساخته و در سال 1389 در سینماهای کشور به نمایش گذاشته شد. داستان فیلم زندگی فریدون کیان فر را روایت میکند که از اسیران جنگ بوده و حالا بعد از گذشت چندین سال به کشور بازگشته ولی توسط چند تن از ماموران امنیتی به جاسوسی متهم شده و مورد بازجویی قرار می گیرد. فیلم سینمایی نفوذی سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در بیست و هشتمین دوره از جشنواره فیلم فجر از آن خود کرد.

لج و لج بازی

لج و لج بازی دومین تجربه سینمایی سیاوش خیرابی بود که توسط سید مهدی برقعی در سال 1388 ساخته و در سینماهای کشور به نمایش گذاشته شد. در این فیلم سیاوش خیرابی با نیما شاهرخ شاهی ، امیر جعفری و سحر قریشی همبازی بود.  لازم به ذکر است سحر قریشی در این فیلم توسط سارا خویینی ها معرفی شد و نخستین حضور خود در سینما را رقم زد. لج و لج بازی درباره زن و شوهری به نام پونه و فرهاد است که بعد از 15 سال زندگی مشترک مدتی است از یکدیگر جدا شده اند و در این میان پونه عاشق مرد دیگری میشود و همین موضوع ماجراهای جالبی را در فیلم بوجود می آورد.

دلنوازان

دلنوازان دومین سریال جدی سیاوش خیرابی بعد از ترانه مادری بود که توانست با بازی خوبی که از خود نشان داد طرفداران زیادی را به خود جلب کند. این مجموعه تلویزیونی در سال 1388 توسط حسین سهیلی زاده ساخته و از شبکه سوم سیما پخش شد و توانست توجه مخاطبان را به خود جلب نماید. داستان سریال مربوط به دختر گمشده ای به نام یلدا است که مادرش در کودکی او را گم کرده و تلاش زیادی برای پیدا کردنش میکند. سیاوش خیرابی در این سریال برای دومین بار با سحر قریشی همبازی میشود. شاهرخ استخری ، حدیث میرامینی و فریبا کوثری از دیگر بازیگران این سریال پر بیننده هستند. سیاوش خیرابی درسال 1388 با دو سریال دو فیلم و سه تله فیلم سال پر کاری را پشت سر گذاشت.

سه پنج دو

سریال طنز سه پنج دو یکی دیگر از مجموعه های تلویزیونی حسین سهیلی زاده است که در سال 1390 برای شبکه پنج ساخته و به نمایش گذاشته شد. این سریال با بازی سیاوش خیرابی، بهاره افشاری و فرهاد آییش روایتگر داستان زندگی خانواده ای است که یک باشگاه فوتبال خریده اند و هر بار اتفاقاتی برای آن ها رخ می دهد و داستان فیلم را جلو میبرد. شهره لرستان، رضا رویگری و امیرحسین رستمی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

آوای باران

سیاوش خیرابی که در سریال های دلنوازان و ترانه مادری نقش یک پسر بازیگوش و سر به هوا را بازی میکرد با حضور در سریال آوای باران بازی کاملا متفاوتی را از خود به نمایش گذاشت. آوای باران در سال 1392 توسط حسین سهیلی زاده ساخته و از شبکه سوم سیما پخش شد و توانست عنوان پر بیننده ترین سریال سال را به خود اختصاص دهد. این سریال روایتگر داستان زندگی دختری است به نام بارن با بازی آزاده زارعی که با قرار گرفتن در موقعیت های مختلف مسیر زندگی اش تغییر میکند و ماجراهای زیادی برایش اتفاق می افتد، پس از سال ها پدر باران به ایران بازگشته و به دنبال دختر گمشده اش میگردد. الهام چرخنده ، سام درخشانی و حمیدرضا پگاه از دیگر بازیگران این سریال هستند.

پرستاران

سریال پرستاران یک ملودرام اجتماعی است که داستان زندگی چند پرستار را روایت میکند که در بخش اورژانس یک بیمارستان مشغول فعالیت هستند. این سریال در سال 1395 توسط علیرضا افخمی، محمودرضا تخشید و شهرام شاه حسینی ساخته و از شبکه اول سیما نمایش داده شد. سیاوش خیرابی در این سریال در کنار بازیگرانی مثل فاطمه گودرزی ، امین زندگانی و لیندا کیانی به ایفای نقش پرداخت. سیاوش خیرابی بعد از ترانه مادری در این سریال برای دومین بار با خانم گودرزی همبازی میشود.

مانکن

تازه ترین فعالیت سیاوش خیرابی مربوط به سریال نمایش خانگی مانکن میباشد که برای اولین بار با قبول بازی در این پروژه در سینمای خانگی فعالیت میکنند. این سریال به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1397 ساخته و اولین قسمت آن در مرداد سال 1398 توزیع شد. مانکن با نام قبلی سایه های بلند یک ملودرام اجتماعی است که:

در خلاصه داستان آن آمده است همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند.

امیرحسین آرمان ، محمدرضا فروتن ، مریلا زارعی و نازنین بیاتی از بازیگران این سریال پر بازیگر هستند. یکی از نکات جالب این سریال حضور فرزاد فرزین به عنوان بازیگر و خواننده در این سریال میباشد.

سیاوش خیرابی

فیلم شناسی "سیاوش خیرابی "

    1386:حس پنهان

    1388:نفوذی

    1388:لج و لجبازی

    1391:یکی برای همه

    1390:خیابان یک طرفه

    1391:بازگشت لوک خوش شانس

    1391:حال خوب من

    1392:همه چی آرومه

    1392:جلب سیار

    1392:مرغ تخم طلا

    1393:شهر در امن و امان است

    1393:جواد و فرشته

    ١٣٩٣:استخر

نقش های سیاوش خیرابی در تله فیلم ها

سال تولید - نام فیلم - کارگردان

    1386:تلخون (علی رضا امینی)

    1387:مردمجهول (حمیدرضامحسنی)

    1388:باید رفت (حسین تبریزی)

    1388:گنج خانه سفید (شاهد احمدلو)

    1388:پسرها سرباز به دنیا نمی آیند (شاهد احمدلو)

    1389:فراموشی (عباس رزیجی)

    1389:خانه به خانه (سعید عباسی)

    1390:همسر مزاحم (محمد بصیری)

    1390:پرواز (محمد حمزه ای)

    1391:حباب (کریم سربخش)فیلم خط شکن

مجموعه های تلویزیونی سیاوش خیرابی

سال تولید - نام فیلم - کارگردان

    1397:مانکن (حسین سهیلی زاده)

    ١٣٩٧:رالی ایرانی ٢ (آرش معیریان)

    1٣٩6:هست و نیست (حسین سهیلی زاده)

    1396:پرستاران - فصل دوم (شهرام شاه حسینی)

    1395:پرستاران - فصل اول (علیرضا افخمی)

    1394:ساعت صفر (سعید سلطانی)

    1393:سر به راه (سعید سلطانی)

    1392:آوای باران (حسین سهیلی زاده)

    1390:سه پنج دو (حسین سهیلی زاده)

    1390:مادر

    1389:همچون سرو (بیژن بی رنگ)

    1388:از یاد رفته (فریدون حسن پور)

    1388:دلنوازان (حسین سهیلی زاده)

    1387:ترانه مادری (حسین سهیلی زاده)

زندگی شخصی سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی گرچه متولد تهران است اما اصالتا تبریزی است و دو برادر به نام های آرش و اورنگ دارد که هر دو در زمینه عکاسی فعالیت میکنند.

بازیگر مورد علاقه سیاوش خیرابی:

سیاوش خیرابی از میان بازیگران ایرانی استاد عزت الله انتظامی و بهرام رادان و از میان بازیگران خارجی جورج کلونی و برد پیت را دوست دارد.

  فیلم های مورد علاقه آقای خیرابی

آقای خیرابی از میان فیلم های ایرانی روسری آبی را میپسندد و از میان سریال هایی که بازی کرده ترانه مادری برایش خاطره انگیز تر بوده است.

آرزوی سیاوش خیرابی

او در برنامه دورهمی اعلام کرد یکی از بهترین آرزوهایش گرفتن سیمرغ میباشد.

ازدواج سیاوش خیرابی

 سیاوش خیرابی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده و خبر مربوط به ازدواجش صحت ندارد. خیرابی در رابطه با علت ازدواج نکردنش میگوید:

 برای ازدواج به جمع بندی نهایی نرسیده ام فکر می کنم هنوز وقت هست فعلا دغدغه ام این است که بازیگری را به جای باثباتی برسانم، بعد به ازدواج فکر خواهم کرد.  زمانی که سن و سال کمتری داشتم می خواستم طوری ازدواج کنم که فاصله سنی ام با بچه ام خیلی کم باشد اما این اتفاق نیفتاد، راستش فعلا برای ازدواج برنامه ای ندارم. البته این مسائل چیزی نیست که انسان بخواهد برایش برنامه ریزی داشته باشد. شاید مثل شاهرخ استخری (که از همینجا ازدواج و پدر شدنش را تبریک می گویم) به صورت اتفاقی همه چیز برای ازدواج مهیا شد، یا مثل سام (سام درخشانی) من هم روزی به این شرایط برسم اما فعلا برنامه ای ندارم.

  رستوران داری سیاوش خیرابی

 سیاوش خیرابی چند سالی است به همراه برادرانش رستورانی به نام کنجد را افتتاح کرده و زمان های بیکاری اش را در آنجا میگذراند. او درباره علت انتخاب نام کنجد برای رستورانش می گوید:

– من با برادرهایم خیلی فکر کردیم که اسمی تک سیلابی و خوب بگذاریم، چندتا اسم هم مورد نظر ما بود ولی خب جاهای دیگری به این نام بود. اورنگ داداشم اونموقع بچه دار شده بود، برادرم آرش هنوز بچه نداشت، تاکید داشتم اسمش را بگذاریم «برسام» (نام بچه اورنگ که سال گذشته روی جلد خانواده سبز هم چاپ شده بود)، دیدیم، نه، بعد می گویند اسم برادرزاده اش را گذاشت، برای همین بود که «کنجد» یکهو به ذهن من رسید و به برادرهایم گفتم و آنها هم قبول کردند.

  شهرت را دوست دارم

کسی که بازیگر می شود، باید این موضوع را قبول کندک ه شهرت جزئی از زندگی اش خواهد شد یکسری از دوستان می گویند وقتی در رستوران همه نگاه مان می کنند نمی توانیم راحت غذا بخوریم اما باور کن اگر مردم در رستوران من را نگاه نکنند اذیت می شوم. با خودم می گویم یعنی دیگر مردم مرا دوست ندارند ؟ همه ما مدیون نگاه مردم هستیم و به همین دلیل به شخصه هیچ وقت از شهرت اذیت نشده ام.

شیطنت در کودکی

درکودکی خیلی شیطون بودم درس خوان نبودم ولی درسال اول دانشگاه قبول شدم، فارغ التحصیل رشته نرم افزار در مقطع کارشناسی است و می گوید اگر بازیگر نمیشد حتما خوانندگی را در پیش می گرفت.

  به جایگاهی که حقم بود نرسیدم

 شروع من با تلویزیون بود، اما باند بازی های سینما اجازه نداد من و هم نسل هایم به جایگاهی که شاید حق مان هم بود، دست پیدا کنیم. یک سری از افراد که در سینما نفوذ دارند، از آدم های خودشان در کارهای سینمایی استفاده می کردند و هیچ وقت فرصت لازم را به من و امثال من نمی دادند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.