کد خبر : 3744 / /
/

استوری سیاوش خیرابی؛واکسن آوردیم برق میره+تصاویر دیده نشده

به تازگی سیاوش خیرابی بازیگر تلویزیون ایران استوری از وضعیت قطعی برق منتشر کرد

استوری سیاوش خیرابی؛واکسن آوردیم برق میره+تصاویر دیده نشده

سیاوش خیرابی با بازی در سریال ترانه مادری به شهرت رسید. سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون درایران است.سیاوش خیرابی متولد ٢٩ آذر ۱۳۶۳ در تهران است.اولین بازی سیاوش خیرابی در سال ۱۳۸۶ در تله‌فیلم تلخون بود.سیاوش خیرابی علاوه بر بازیگری مشغول فعالیت در رستوران هم می باشد.

بیوگرافی سیاوش خیرابی 

نام : سیاوش 

نام خانوادگی : خیرابی تبریزی

متولد: 29 / 9 / 1363

زادگاه : تهران 

اصالت : تبریزی

سیاوش خیرابی یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که در بیست و نهمین روز از آذرماه 1363 در تهران متولد شد. او لیسانس کامپیوتر دارد و دوره های بازیگری را در کانون سینماگران گذرانده است. سیاوش خیرابی با بازیگرانی مثل سحر قریشی، نیما شاهرخ شاهی، سمانه پاکدل و محسن افشانی دوره های بازیگری را گذرانده و به طور همزمان وارد دنیای بازیگری شده اند.

اولین حضور سیاوش خیرابی جلوی دوربین:

سیاوش خیرابی در سال 1375 برای نخستین بار جلوی دوربین استاد کلاری رفت و در فیلم کوتاه چال خیال حمید سلیمیان به ایفای نقش پرداخت ولی بخاطر مخالفت خانواده برای مدتی از دنیای هنر دور ماند تا تحصیلاتش را به پایان برساند. بعد از فارغ التحصیل شدن در رشته کامپیوتر به خاطر علاقه زیادش به هنر دوره های بازیگری را در کانون بازیگران گذرانده و به همین واسطه برای اولین بار با فیلم تلخون جلوی دوربین می رود او به همراه نیما شاهرخ شاهی نخستین تجربه بازیگری را در این فیلم در کارنامه هنری خود رقم میزنند. بازی در سریال ترانه مادری نقطه عطفی در کارنامه هنری وی بود و باعث شد به شهرت زیادی برسد.

شهرت سیاوش خیرابی:

ترانه مادری عنوان سریالی است که در سال 1387 توسط حسین سهیلی زاده ساخته و از شبکه سوم سیما پخش شد و مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت. این سریال روایتگر داستان زندگی دو برادر به نام های بهرام و پویا با بازی سیاوش خیرابی و محسن افشانی است که پدر و مادرشان را در کودکی از دست داده اند و حالا هر کدام به طور جداگانه از هم در کنار خاله و دایی خود زندگی میکنند. به خاطر اختلافات خانوادگی بهرام و پویا از هم دور شده اند و حالا مادربزرگ آن ها قصد دارد با ترفندهایی دو برادر را به هم نزدیک کند و همین موضوع ماجراهایی را بوجود می آورد. دانیال حکیمی، فاطمه گودرزی و هما روستا از دیگر بازیگران این سریال میباشند.

سیاوش خیرابی

ورود سیاوش خیرابی به سینما:

سیاوش خیرابی با بازی در فیلم نفوذی پا به عرصه سینما گذاشت و در کنار بازیگرانی مثل امیر جعفری و نسرین مقانلو به ایفای نقش پرداخت. نفوذی در سال 1388 توسط احمد کاوری و مهدی فیوضی ساخته و در سال 1389 در سینماهای کشور به نمایش گذاشته شد. داستان فیلم زندگی فریدون کیان فر را روایت میکند که از اسیران جنگ بوده و حالا بعد از گذشت چندین سال به کشور بازگشته ولی توسط چند تن از ماموران امنیتی به جاسوسی متهم شده و مورد بازجویی قرار می گیرد. فیلم سینمایی نفوذی سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در بیست و هشتمین دوره از جشنواره فیلم فجر از آن خود کرد.

فیلم شناسی "سیاوش خیرابی "

هنرنمایی سیاوش خیرابی در سینما

1386:حس پنهان

1388:نفوذی

1388:لج و لجبازی

1391:یکی برای همه

1390:خیابان یک طرفه

1391:بازگشت لوک خوش شانس

1391:حال خوب من

1392:همه چی آرومه

1392:جلب سیار

1392:مرغ تخم طلا

1393:شهر در امن و امان است

1393:جواد و فرشته

١٣٩٣:استخر

نقش های سیاوش خیرابی در تله فیلم ها

1386:تلخون (علی رضا امینی)

1387:مردمجهول (حمیدرضامحسنی)

1388:باید رفت (حسین تبریزی)

1388:گنج خانه سفید (شاهد احمدلو)

1388:پسرها سرباز به دنیا نمی آیند (شاهد احمدلو)

1389:فراموشی (عباس رزیجی)

1389:خانه به خانه (سعید عباسی)

1390:همسر مزاحم (محمد بصیری)

سیاوش خیرابی

1390:پرواز (محمد حمزه ای)

1391:حباب (کریم سربخش)فیلم خط شکن

مجموعه های تلویزیونی سیاوش خیرابی

سال تولید - نام فیلم - کارگردان

1397:مانکن (حسین سهیلی زاده)

١٣٩٧:رالی ایرانی ٢ (آرش معیریان)

1٣٩6:هست و نیست (حسین سهیلی زاده)

1396:پرستاران - فصل دوم (شهرام شاه حسینی)

1395:پرستاران - فصل اول (علیرضا افخمی)

1394:ساعت صفر (سعید سلطانی)

1393:سر به راه (سعید سلطانی)

1392:آوای باران (حسین سهیلی زاده)

1390:سه پنج دو (حسین سهیلی زاده)

1390:مادر

1389:همچون سرو (بیژن بی رنگ)

1388:از یاد رفته (فریدون حسن پور)

1388:دلنوازان (حسین سهیلی زاده)

1387:ترانه مادری (حسین سهیلی زاده) 

 زندگی شخصی سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی گرچه متولد تهران است اما اصالتا تبریزی است و دو برادر به نام های آرش و اورنگ دارد که هر دو در زمینه عکاسی فعالیت میکنند.

بازیگر مورد علاقه سیاوش خیرابی:

سیاوش خیرابی از میان بازیگران ایرانی استاد عزت الله انتظامی و بهرام رادان و از میان بازیگران خارجی جورج کلونی و برد پیت را دوست دارد. 

سیاوش خیرابی

فیلم های مورد علاقه آقای خیرابی

آقای خیرابی از میان فیلم های ایرانی روسری آبی را میپسندد و از میان سریال هایی که بازی کرده ترانه مادری برایش خاطره انگیز تر بوده است.

ازدواج سیاوش خیرابی

 سیاوش خیرابی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده و خبر مربوط به ازدواجش صحت ندارد. خیرابی در رابطه با علت ازدواج نکردنش میگوید:

 برای ازدواج به جمع بندی نهایی نرسیده ام فکر می کنم هنوز وقت هست فعلا دغدغه ام این است که بازیگری را به جای باثباتی برسانم، بعد به ازدواج فکر خواهم کرد.  زمانی که سن و سال کمتری داشتم می خواستم طوری ازدواج کنم که فاصله سنی ام با بچه ام خیلی کم باشد اما این اتفاق نیفتاد، راستش فعلا برای ازدواج برنامه ای ندارم. البته این مسائل چیزی نیست که انسان بخواهد برایش برنامه ریزی داشته باشد. شاید مثل شاهرخ استخری (که از همینجا ازدواج و پدر شدنش را تبریک می گویم) به صورت اتفاقی همه چیز برای ازدواج مهیا شد، یا مثل سام (سام درخشانی) من هم روزی به این شرایط برسم اما فعلا برنامه ای ندارم.

 رستوران داری سیاوش خیرابی

 سیاوش خیرابی چند سالی است به همراه برادرانش رستورانی به نام کنجد را افتتاح کرده و زمان های بیکاری اش را در آنجا میگذراند. او درباره علت انتخاب نام کنجد برای رستورانش می گوید:

– من با برادرهایم خیلی فکر کردیم که اسمی تک سیلابی و خوب بگذاریم، چندتا اسم هم مورد نظر ما بود ولی خب جاهای دیگری به این نام بود. اورنگ داداشم اونموقع بچه دار شده بود، برادرم آرش هنوز بچه نداشت، تاکید داشتم اسمش را بگذاریم «برسام» (نام بچه اورنگ که سال گذشته روی جلد خانواده سبز هم چاپ شده بود)، دیدیم، نه، بعد می گویند اسم برادرزاده اش را گذاشت، برای همین بود که «کنجد» یکهو به ذهن من رسید و به برادرهایم گفتم و آنها هم قبول کردند..

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.