کد خبر : 19464 / /
/

قیمت گوشت/قیمت گوشت در بازار

گوشت را از این قیمت بالاتر نخرید/ قیمت گوشت قرمز به‌زودی به قبل بازمی‌گردد

قیمت انواع گوشت قرمز امروز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد. معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در این خصوص گفت: گوشت قرمز مشمول آزادسازی یارانه‌ها نمی‌شود بنابراین قیمت گوشت به‌زودی به قیمت‌های قبلی باز می‌گردد.

گوشت را از این قیمت بالاتر نخرید/ قیمت گوشت قرمز به‌زودی به قبل بازمی‌گردد

قیمت گوشت قرمز در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

قیمت‌ها به تومان است :

راسته با استخوان گوسفندی

۱۵۹,۰۰۰

ران کامل ممتاز گوسفندی

۱۷۲,۰۰۰

کف دست گوسفندی با ماهیچه

۱۵۸,۰۰۰

ران پاک کرده گوساله

۱۶۶,۰۰۰

سر دست پاک کرده گوساله

۱۶۵,۰۰۰

گردن گوسفندی

۱۳۳,۰۰۰

قلوگاه گوساله

۱۴۷,۰۰۰

گردن گوساله

۱۲۹,۰۰۰

قلم گوساله

۱۶,۰۰۰

سردست گوسفندی

۱۳۱,۰۰۰

ماهیچه گوساله

۱۶۳.۰۰۰

دمبالیچه گوسفندی

۸۹,۰۰۰

نیم شقه سردست گوسفند

۱۲۸.۰۰۰

شقه لاشه گوسفندی

۱۲۹,۰۰۰

نیم شقه ران گوسفندی

۱۳۵,۰۰۰

قیمت گوشت قرمز به‌زودی به قبل بازمی‌گردد

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه گوشت قرمز پیش از این یارانه دریافت نمی‌کرد گفت: گوشت قرمز مشمول آزادسازی یارانه‌ها نمی‌شود بنابراین قیمت گوشت به‌زودی به قیمت‌های قبلی باز می‌گردد.

به نقل از ایرنا، «محمد قربانی» درباره وضعیت بازار گوشت قرمز و اینکه برخی فروشگاه‌ها و شبکه‌های آنلاین هر کیلوگرم گوشت را کیلویی ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان می‌فروشند افزود: پس از آزادسازی اصلاح نرخ ارز و نظام توزیع عادلانه یارانه‌ها، قیمت گوشت قرمز نیز افزایش یافت که این موضوع موقتی است و به‌زودی به نرخ‌های قبلی برمی‌گردد.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: برای تنظیم بازار این محصول، علاوه بر واردات گوشت قرمز از روسیه و پاکستان، تلاش داریم گوشت منجمد به‌اندازه کافی در بازار توزیع کنیم تا تب ناشی از آزادسازی ایجاد شده و افزایش قیمت غیرواقعی اتفاق افتاده فروکش کند.

وی گفت: گوشت قرمز به قیمت‌های قبلی برمی‌گردد، اما با توافق اتحادیه‌های دامداران تا پایان هفته نرخ‌های جدید کارشناسی گوشت قرمز اعلام می‌شود./تحلیل بازار

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.