کد خبر : 19169 / /
/

خیال مردم راحت باشد/تخم مرغ گران نمی شود

رئیس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخم‌گذار اعلام کرد: نرخ تخم‌مرغ تا اعلام نرخ رسمی از سوی دولت هیچ افزایش در بخش تولید نخواهد داشت و آنچه در بازار رخ می‌دهد گران‌فروشی برخی متخلفان است.

خیال مردم راحت باشد/تخم مرغ گران نمی شود

«حمیدرضا کاشانی» امروز چهارشنبه در پی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و نرخ تخم‌مرغ افزود: جلسات کارشناسی برگزار شده و جمع‌بندی‌های لازم برای قیمت‌های جدید انجام شده اما به طور رسمی اعلام نشده است اما آنچه در فضای مجازی منتشر شده تقریباً همان نرخ توافقی بین تولیدکنندگان و دولت است.

رئیس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخم‌گذار اظهارکرد: اکنون افزایش قیمتی نداریم تا نرخ‌ها به‌صورت رسمی ابلاغ شود.

وی با تاکید بر اینکه تولید تخم‌مرغ موردنیاز کشور تامین است و هیچ کمبودی نداریم گفت: با انتشار اخباری مبنی بر افزایش نرخ چند قلم کالا در رسانه‌ها، با هجوم مردم برای خرید روبه‌رو هستیم که این موضوع می‌تواند بازار را به طور مقطعی با مشکل مواجه سازد البته این در حالی است که اکنون دستگاه‌های نظارتی کنترل را تشدید کرده‌اند.

کاشانی گفت: درحال‌حاضر تولیدکنندگان نگران این حجم از تولید برای پس از آزادسازی نظام یارانه‌ای هستند.وی اضافه کرد: امروز نرخ تخم‌مرغ بعد از دو ماه ضرر تولیدکنندگان در پی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بین ۳ تا ۵ هزار تومان افزایش پیدا کرده یعنی نرخ این محصول از شانه‌ای ۳۰ تا ۳۱ هزار تومان به ۳۸ تا ۴۱ هزار تومان رسیده است./ایرنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.