کد خبر : 18271 / /
/

مرگ وحشتناک کودک ۹ ساله به دست پدر معتاد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از دستگیری قاتل کودک ۹ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: آسیب های اجتماعی، اعتیاد و عدم کنترل خشم پدر، این کودک ۹ ساله را به کام مرگ کشاند.

مرگ وحشتناک کودک ۹ ساله به دست پدر معتاد

افشین صالحی نژاد با تاکید بر این مطلب که پرونده مربوط به این قتل به صورت ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت، افزود: بامداد دوم اردیبهشت پس از گزارش مرگ مشکوک یک کودک ۹ ساله در این شهرستان، بلافاصله بازپرس ویژه قتل، کارآگاهان پلیس آگاهی و نماینده پزشکی قانونی در محل حاضر شدند و از آنجا که بررسی اولیه بازپرس و ادله موجود بیانگر و وقوع بزه قتل بود، فورا تحقیقات جنایی آغاز گردید و در بازجویی ها و تحقیقات اولیه مشخص گردید، این کودک توسط پدرش را به قتل رسیده که فورا دستور بازداشت متهم صادر گردید.

این مقام قضایی ادامه داد: با توجه به جدایی والدین طفل و مشکلات ایجاد شده برای فرزندان و نیز عدم کنترل خشم و اعتیاد متهم، وی مقتول را به نحو شدید مورد کتک کاری قرار می‌دهد و ضربات شدید به بدن و سر پسر ۹ ساله وارد شده که در نهایت منجر به مرگ وی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، افزود: تا این مرحله از تحقیقات که توسط بازپرس ویژه قتل انجام شده، مشخص است که شخصی به جز پدر در این جنایت نقشی نداشته است و قاتل نیز در اظهارات خود انگیزه اش را تنبیه اعلام نموده و بیان داشته قصد کشتن او را نداشته است. خبر آنلاین

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.