کد خبر : 17803 / /
/

خبر مهم برای مسافران شمال/جاده‌ها یکطرفه می‌شود؟

براساس آخرین اخبار و آمارهای دریافتی در حال حاضر در محورهای شمالی تردد روانی برقرار است اما برای فردا ممکن است حرکت از جنوب به شمال در این محورها ممنوع و تردد به صورت یکطرفه برقرار شود.

خبر مهم برای مسافران شمال/جاده‌ها یکطرفه می‌شود؟

براساس آخرین اخبار و آمارهای دریافتی در حال حاضر در محورهای شمالی تردد روانی برقرار است اما برای فردا ممکن است حرکت از جنوب به شمال در این محورها ممنوع و تردد به صورت یکطرفه برقرار شود.

براساس آخرین گزارش اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور در حال حاضر تردد روانی در محورهای هراز، چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت در مسیرهای رفت‌ و برگشت وجود دارد و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

البته در آزادراه کرج – قزوین محدوده‌های مهر ویلا و پلیس راه مهرشهر و در آزادراه قزوین - کرج حد فاصل استاندارد تا پل فردیس ترافیک سنگینی گزارش شده است. البته پیش‌بینی می شود تا ساعات پایانی روز مقداری ترافیک سنگین‌تر شود.

البته براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در شبانه‌روز گذشته تردد وسایل نقلیه نسبت به روز قبل ۵.۳ درصد افزایش یافته است که سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۵ درصد و اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ بوده است. همچنین آزادراه کرج- قزوین، آزادراه کرج- تهران، آزادراه تهران- کرج و آزادراه قزوین- کرج پرترددترین محورهای مواصلاتی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

از سوی دیگر مقرر شده تا از فردا جمعه در محورهای کندوان (چالوس) و هراز محدودیت‌های ترافیکی اعمال شود که براساس آخرین اطلاعیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ فردا، جمعه ۲۶ فروردین ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال تردد انواع وسایل نقلیه به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت ۱۸ تا ۲۴ فردا تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ فردا در محور هراز از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ فردا تردد در این محور از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

البته محدودیت‌های موجود درباره ترددتریلی‌ها در این محور همچنان برقرار بوده و همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به غیر حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نمیتواند در این ایام از محور هراز عبور کند و اجرای محدودیت‌های مذکور در مجورهای چالوس و هراز بستگی به حجم تردد و ترافیک دارد./ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.