کد خبر : 16867 / /
/

فوری| جاده چالوس بازگشایی شد| جزییات

محور چالوس و آزادراه تهران - شمال که به دلیل بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی شد اما جاده هراز به همین دلیل تا اطلاع بعدی بسته است.

فوری| جاده چالوس بازگشایی شد| جزییات

محور چالوس بعد از ظهر سه‌شنبه به دلیل بارش برف سنگین تا اطلاع بعدی مسدود شده بود و ترافیک سنگینی هم در محور هراز با شرایط آب و هوایی مشابه با چالوس گزارش شد.

مهدی مخبر، معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از صبح امروز ترافیک سنگینی در محورهای شمالی به‌ویژه محور هراز و چالوس به وجود آمد. پلیس‌ راه مانند روزهای گذشته با ایجاد محدودیت‌هایی سعی در کنترل و تخلیه بار ترافیکی در نقاط پرتردد این محورها داشت.

او افزود: هم‌اکنون ترافیک سنگینی در محور هراز وجود دارد که از ساعات اولیه صبح امروز تاکنون ادامه داشته است اما از نظر شرایط جوی مشکل خاصی در محور هراز وجود ندارد.

دقایقی پیش مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد که محور چالوس و آزادراه تهران - شمال که به علت بارش برف مسدود شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد.

اما همزمان با این اطلاعیه و بر اساس دیگر گزارش این مرکز، محور هراز در مسیر رفت و برگشت به علت بارش برف و تخلیه بار ترافیکی تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.