کد خبر : 17625 / /
/

موج گرانی به خودروهای سایپا رسید/ شاهین و کوییک 10میلیونی گران شدند

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات سایپا امروز 22 فروردین 1401 در بازار با رشد 6 تا 10 میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

موج گرانی به خودروهای سایپا رسید/ شاهین و کوییک 10میلیونی گران شدند

در میان محصولات سایپا امروز «شاهین» و «کوییکR» در بازار رشد 10 میلیونی قیمت داشتند و رشد قیمت سایر محصولات این شرکت نیز بین 6 تا 9 میلیون تومان بوده است.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

با ارزیابی بازار می توان گفت امروز «شاهین» با افزایش 10 میلیون تومانی در بازار 354 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

براین اساس «کوییک R» در بازار با افزایش 10 میلیون تومانی قیمت گذاری شد و 215 میلیون تومان دست به دست شد و «کوییک معمولی» هم  رشدی 7 میلیونی داشت و 207 میلیون تومان قیمت خورد.

اما خانواده تیبا نیز امروز  در بازار با رشد 8 تا 9 میلیونی قیمت گذاری شدند. براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «تیبا 2 معمولی » با افزایش 8 میلیونی در بازار  198 میلیون تومان به فروش رفت. «تیبا صندوقدار» هم در بازار رشدی 9 میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن 194 میلیون تومانی شد. امروز «ساینا» هم رشد 6 میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به 200 میلیون تومان رسید./ اقتصادنیوز

سایپا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.