کد خبر : 17562 / /
/

قیمت دلار امروز ۱۴۰۱/۰۱/۲۱/ سکه ۱۳ میلیونی شد

قیمت سکه امامی که روز گذشته به مرز ۱۳ میلیون تومان رسید، امروز توانست وارد کانال ۱۳ میلیونی شود و قیمت هر عدد سکه امامی طی معاملات امروز ۱۳ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان تعیین شد.

قیمت دلار امروز ۱۴۰۱/۰۱/۲۱/ سکه ۱۳ میلیونی شد

به گزارش سایت طلا قیمت طلا که در هفته گذشته عملکرد چندان خوبی از خود به نمایش نگذاشته بود، در روز جمعه توانست رشد قابل ملاحظه ای را نشان دهد و در نتیجه باعث زنده شدن احساسات مثبت در بازار شد.

سایت جهانی کیتکو نیوز هر هفته در میان تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران یک نظرسنجی برگذار کرده و از آنها می خواهد که قیمت طلا را پیش بینی کنند.

آخرین نتایج نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز نشان می دهد که هیچ تحلیلگر وال استریت نسبت به طلا در کوتاه مدت نزولی نبوده و اکثریت قابل توجه تحلیلگران انتظار دارند که قیمت های بالاتری در هفته پیش رو مشاهده کنند.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که طلا می تواند با وجود قرار گرفتن بازده ده ساله خزانه داری در بالاترین سطح سه سال اخیر خود؛ همچنان به رشد خود ادامه داده و به ۲۰۰۰ دلار برسد.

همچنین انتشار صورت جلسه فدرال رزرو نشان داد که این بانک قصد دارد طی دو جلسه آینده خود نرخ بهره را به اندازه ۵۰ واحد پایه افزایش داده و پس از جلسه ماه می ترازنامه خود را نیز کاهش دهد.

طلا علیرغم همه این اخبار نزولی طلا توانسته است در محدوده ۱۹۱۰ تا ۱۹۵۰ دلار تثبیت شده و اکنون انتظار می رود تا به بالا این محدوده صعود کند.

این هفته ۱۶ تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. از میان شرکت کنندگان، ده تحلیلگر معادل ۶۳ درصد، خواستار افزایش قیمت طلا در هفته آینده شدند. شش تحلیلگر، معادل ۳۸ درصد نیز در مورد قیمت ها بی طرف بودند.

در همین حال، ۸۴۲ رای توسط سرمایه گذاران به دست آمد. از این تعداد ۴۷۸ نفر یا ۵۷ درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته پیش رو بودند. ۱۹۸ نفر دیگر یا ۲۳ درصد معتقد بودند قیمت طلا کاهش می یابد و ۱۶۶ رأی دهنده یا ۲۰ درصد در کوتاه مدت بی طرف بودند.

قیمت دلار در بازار امروز

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز ۲۱ فروردین تا ساعت ۱۹، به رقم ۲۷ هزار و ۷۸۶ تومان‌ رسید.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را کماکان ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرد.

صرافی‌‌‌ها بانک‌ها امروز قیمت دلار را برای فروش ۲۵ هزار و ۲۶۲ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۵ هزار و ۱۰ تومان خریداری می‌کنند.

‌قیمت یورو در بازار امروز

قیمت یورو در بانک مرکزی نیز ۴۵۶۷ تومان اعلام شد. امروز قیمت فروش یورو در صرافی‌‌‌ها بانک‌ها، ۲۸ هزار و ۲۴۰ تومان اعلام شد. قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۷ هزار و ۹۵۰ تومان است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

طبق نرخ‌‌‌ها اعلامی اتحادیه طلا و سکه تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۳ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.

در بازار امروز قیمت طلا برای هر گرم طلا ۱۸ عیار، یک میلیون و ۳۱۷ هزار ۶۹۱ تومان اعلام شد.

نیم‌سکه، هفت میلیون و ۳۷۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود. قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب چهار میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.

تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.