کد خبر : 17126 / /
/

خبر خوش نماینده مجلس درباره قیمت مسکن

علیپور گفت: در اواخر سال گذشته شاهد رکود در بازار مسکن بودیم که این رکود با اقدامات دولت و مجلس در سال جدید ادامه دار خواهد بود و شاهد روند نزولی قیمت مسکن در کشور خواهیم بود.

خبر خوش نماینده مجلس درباره قیمت مسکن

کمال علیپور خنکداری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جدید شاهد اتفاقات مثبتی در حوزه مسکن خواهیم بود؛ زیرا هم دربودجه امسال مجلس تسهیلات خوبی برای مسکن در نظر گرفته است و هم دولت اقدامات سازنده ای انجام داده است.

وی افزود: در بودجه حدود 450 میلیون تومان برای ساخت مسکن برای شهرها و کلانشهرها و حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان هم برای روستاها دیده شده است همچنین دولت در ساخت مسکن اقدامات خوب و مثبتی را رقم زده است یعنی حدود هفتصد و پنجاه هزار واحد مسکن را در سال جدید در دستور کار دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: قطعاً امسال شاهد کاهش قیمت مسکن خواهیم بود که این یک اتفاق مثبت و خبر خوبی برای مردم است.

علیپور تصریح کرد: در اواخر سال گذشته شاهد رکود در بازار مسکن بودیم که این رکود با اقدامات دولت و مجلس در سال جدید ادامه دار خواهد بود و شاهد روند نزولی قیمت مسکن در کشور خواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش اجاره بهای مسکن، بیان داشت: متاسفانه در کشور نظارت هایی بر روی بازار مسکن وجود ندارد یا اگر هم است بسیار ضعیف عمل می کند. یعنی اتحادیه‌ها که با هدف بازوی کمکی دولت تشکیل شده اند یا تعزیرات حکومتی هر دوی آن ها بسیار ضعیف عمل می‌کنند./فارس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.