کد خبر : 16821 / /
/

خانه‌ های ۶٠ متری تهران چند؟

در این گزارش به بررسی قیمت واحدهای ۶٠متری که در آژانس‌های املاک تهران آگهی شده است، می‌پردازیم.

خانه‌ های ۶٠ متری تهران چند؟

مدت‌هاست که دیگر خرید آپارتمان‌های متراژ بالا برای بسیاری از خانواده‌ها ناممکن شده است و اگر افراد قصد خرید واحد داشته باشند، آپارتمان‌های متراژ پایین را ترجیح می‌دهند. واحدهایی با متراژ ۶٠متر  از واحدهای پرطرفداری هستند که در همه محله ها هم دیده می‌شوند.

اینکه قیمت واحدهای ۶٠متری چه قدر باشد، به محله، سال ساخت واحد، امکانات و... بستگی دارد و نمی‌توان حتی در یک محل و خیابان قیمتی دقیق برای این خانه‌ها مشخص کرد.

البته باید بدانید در جنوب و شرق تهران تعداد واحدهایی با این متراژ بیشتر بوده و در شمال تهران شاید کمتر بتوانید در این متراژ خانه پیدا کنید. در ادامه قیمت برخی خانه‌های ۶٠متری که در آژانس‌های املاک تهران آگهی شده را می‌بینید.

توجه داشته باشید همانطور که گفته شد قیمت مسکن در هر محله باتوجه به شرایط ملک متفاوت است. این ارقام به طور دقیق  بیانگر قیمت مسکن در محله‌هایی که در ادامه می‌آید نیست و اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد.

2fKzmabi8Nug
 
copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.