کد خبر : 16844 / /
/

خبر مهم/اعتراض به یارانه نوروز را کجا ثبت کنیم؟

پیگیری‌های از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان می‌دهد که معترضان یارانه نوروز باید اعتراض خود را به سازمان خصوصی سازی اعلام کنند. در واقع از آنجایی که سازمان خصوصی سازی لیست کسانی که سهام عدالت ندارند را به وزارت کار اعلام کرده، باید به معترضان جوابگو باشند.

خبر مهم/اعتراض به یارانه نوروز را کجا ثبت کنیم؟

 دولت به بیش از ۱۲ میلیون خانوار یارانه ۱۵۰ هزار تومانی نوروز پرداخت کرد. در هفته قبل، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد که با دستور رییس جمهوری یارانه ۱۵۰ هزار تومانی کمک معیشت به ازای هر نفر به مناسبت فرارسیدن عید به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

پس از تجربه پرداخت یارانه نقدی ۲۲ بهمن، حالا پرداخت یارانه نوروزی نیز با مشکلات متعددی مواجه است. گرچه در ابتدا قرار بود چهار دهک اول به علاوه مشمولان بهزیستی و کمیته امداد یارانه ۱۵۰ هزار تومانی نوروز را دریافت کنند، اما این طرح در زمان اجرا مشمول بند و تبصره شد.

وزیر کار در این خصوص توضیح داد: ۲۶ میلیون نفر سهام عدالت ندارند و به همین دلیل رییس جمهوری عیدی در نظر گرفت تا به حساب این افراد واریز شود.

این موضوع موجب اعتراض کسانی شد که خود را مستحق دریافت یارانه می‌دانستند. حالا معترضان به دنبال این هستند که اعتراض خود را ثبت کنند.

پیگیری‌های تجارت‌نیوز از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاکی از این است که معترضان باید اعتراض خود را به سازمان خصوصی سازی اعلام کنند.

در واقع از آنجایی که سازمان خصوصی سازی لیست کسانی که سهام عدالت ندارند را به وزارت کار اعلام کرده، باید به معترضان جوابگو باشند.

علاوه بر کسانی که اصلا یارانه نوروز دریافت نکرده‌اند، بسیاری نیز می‌گویند که متناسب با تعداد اعضای خانوار یارانه دریافت نکرده‌اند.

عیدی رییس جمهوری شامگاه ۲۵ اسفندماه به حساب سرپرست خانوار به ازای هر فردی که سود سهام عدالت نداشته، واریز شد./تجارت‌نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.