کد خبر : 16479 / /
/

حرکت خودرو ها در جاده گرانی/ پژو ۲۰۷، سه میلیون گران شد

دلار بالا برود یا پایین، تقاضا باشد یا نباشد؛ هر اتفاقی که در بازار بیفتد، قیمت خودرو خیال پایین آمدن ندارد. امروز هم تقریبا تمام مدل‌های پرتقاضا افزایش قیمت را ثبت کردند و در این میان ساینا تنها خودرویی بود که کاهش قیمت را تجربه کرد.

حرکت خودرو ها در جاده گرانی/ پژو ۲۰۷، سه میلیون گران شد

 آخر سال و بازار گرم خودرو؛ این گزاره ای است که هر سال تکرار می شد؛ اما امسال خبری از آن نیست و آنطور که فعالان این بازار می گویند، تعداد معاملات عملاً به صفر رسیده و خریداری در بازار نیست. در حقیقت همه چشم به نتایج توافق و کاهش قیمت دلار دوختند. در این شرایط برزخی، رکود بر بازار سایه افکنده است. اما با این وجود نگاهی به بازار امروز خودرو نشان می دهد که قیمت ها همچنان در مسیر صعود قرار دارد حتی اگر خریدار نباشد!

 

نگاهی به قیمت ها در بازار خودرو نشان می دهد که در اکثر مدل‌ها امروز هم شاهد افزایش قیمت بودیم.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما، امروز با افزایش ۲ میلیون تومانی نسبت به آخر هفته گذشته، ۳۶۱ میلیون تومان معامله شد. مدل ساده نیز ۳۵۵ میلیون تومان در بازار امروز قیمت خورد که حاکی از افزایش ۲ میلیون تومانی است.

 

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما و ساده نیز امروز در هر دو مدل افزایش قیمت ۳ میلیون تومانی را ثبت کرد و به ترتیب ۵۴۸ و ۵۳۸ میلیون تومان معامله می شود.

۲۰۶ تیپ دو امروز بدون تغییر، با قیمت ۲۶۲ میلیون تومان معامله شد. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ برخلاف تیپ ۲، افزایش دو میلیون تومانی را ثبت کرد و به قیمت ۳۲۱ میلیون تومان معامله شد.

پژو پارس LX نیز با افزایش یک میلیون تومانی به قیمت ۳۲۹ میلیون تومان رسید و در مدل ساده نیز بدون تغییر با قیمت ۲۷۵ میلیون تومان معامله می شود.

سمند EF۷ نیز امروز ۲۸۱ میلیون تومان قیمت خورد که نسبت به هفته گذشته دو میلیون تومان افزایش را نشان می دهد.

دنا معمولی نیز با افزایش ۲میلیون تومانی به قیمت ۳۶۰ میلیون تومان رسید. اما دنا پلاس اتوماتیک، بدون تغییر همچنان ۴۷۵ میلیون تومان معامله می شود.

پراید ۱۱۱ نیز همچنان خیال پایین آمدن ندارد و امروز با افزایش یک میلیون تومانی به قیمت ۱۸۶ میلیون تومان رسید. مدل ۱۳۱ نیز امروز بدون تغییر ۱۷۰ میلیون تومان معامله شد.

تیبا در مدل هاچ بک و صندوق دار امروز بدون تغییر به ترتیب ۱۸۱ و ۱۷۸ میلیون تومان قیمت خورد.

ساینا امروز کاهش قیمت دو میلیون تومانی را ثبت کرد و به ۱۹۱ میلیون تومان رسید./ اقتصاد آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.