کد خبر : 16330 / /
/

سقوط آزاد گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ریزش بی سابقه قیمت پژو

گزارش‌ها نشان می‌دهد ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه دارد و خودروهای پژو در این مدت بیشترین کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند.

سقوط آزاد گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ریزش بی سابقه قیمت پژو

همسو با کاهش نرخ ارز در بازار روند قیمت‌ها در بازار خودرو نیز نزولی شده است به طوری که در بین خودروهای پژو موجود در بازار پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ تا امروز ۳ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۳۲۷ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو ۲۰۶ SD‌، V۸ مدل ۱۴۰۰ نیز در این مدت ۰.۶۱ درصد ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۳۹۹ آن نیز با کاهش قیمت ۰.۸۶ درصدی به قیمت ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۷ دنده ای مدل ۱۴۰۰ نیز با کاهش قیمت ۱.۱۱ درصدی به قیمت ۳۶۱ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز ۰.۸۶ درصد از ارزش خود را از دست داده است و ۳۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای سمند نیز شاهد ریزش گسترده قیمت‌ها بوده‌اند به طوری که سمند LX مدل ۱۴۰۰ از ۲۶۴ میلیون تومان به قیمت ۲۶۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۲۴۴ میلیون تومان قیمت خورده است و سمند LX EF۷ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۲۶۲ میلیون تومان به ۲۶۰ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای تیبا نیز از کاهش قیمت‌ها در امان نبوده اند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۱۷۵ میلیون تومان به ۱۷۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۱۸۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای کوییک نیز ریزش قیمت‌های گسترده‌ای را در این مدت تجربه کردند به طوری که کوییک دنده‌ای مدل ۱۳۹۹ از ۱۸۶ میلیون تومان به ۱۸۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۱۹۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

گفتنی است که از ابتدای هفته تاکنون خودروهای پراید از نوسانات قیمتی در امان مانده‌اند.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:/خبرآنلاین

سقوط آزاد قیمت پژو/ ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.