کد خبر : 16402 / /
/

برای خرید آپارتمان در حومه تهران چقدر پول لازم است؟+جدول

قیمت آپارتمان در حومه تهران تنوع زیادی دارد. در حال حاضر به دلیل کاهش قدرت خرید تهرانی ها در بازار مسکن بسیاری از آنها ناچار شده اند که در شهرهای اقماری تهران دنبال مسکن مورد نیاز خود باشند.

برای خرید آپارتمان در حومه تهران چقدر پول لازم است؟+جدول
در حال حاضر به دلیل کاهش قدرت خرید تهرانی ها در بازار مسکن بسیاری از آنها ناچار شده اند که در شهرهای اقماری تهران دنبال مسکن مورد نیاز خود باشند. در بازار مسکن حومه تهران قیمت مسکن بسیار متنوع است و بهای هر مترمربع مسکن حداقل از حدود ۶ تا ۷ میلیون تومان شروع می شود و به متری بالای ۲۰ میلیون تومان می رسد.

قیمت مسکن در شهرهای حومه ای پرطرفداری مثل پردیس یا پرند نسبت به سایر شهرهای اقماری تهران بالاتر است. با این حال در بازار مسکن این مناطق واحدهای مسکونی مهر با قیمت پایین تر عرضه می شوند و قابل خریداری است.

با این حال باید بدانید که قیمت پایین تر واحدهای مسکونی مهر هم به این دلیل است که بسیاری از این واحدها هنوز وام خود را به بانک مسکن تسویه نکرده اند. هرچند که مبلغ اقساط مسکن مهر رقم نسبتا ناچیزی است و بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است.

در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان های حومه تهران را با استناد به آخرین فایل فروش مشاوران املاک این مناطق می بینید:اقتصاد آنلاین

تهران-مسکن

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.