کد خبر : 16093 / /
/

با یک میلیارد تومان کجای تهران میشه آپارتمان خرید؟

آپارتمان هایی که در حال حاضر حدود قیمت یک میلیارد تومان دارند بیشتر در مناطق جنوبی شهر واقع شده اند و معمولا قدمت آنها بالا است و سال ساخت آنها به دهه ۸۰ برمی گردد.

با یک میلیارد تومان کجای تهران میشه آپارتمان خرید؟

در حال حاضر آپارتمان هایی که حدود قیمت  یک میلیارد تومان داشته باشند، در تهران نسبتا کم تعداد هستند. بانک مرکزی گزارش داده که میانگین قیمت مسکن تهران در بهمن امسال به حدود ۳۳ میلیون تومان رسیده است و با این شرایط در حال حاضر آپارتمان هایی که قیمت آنها به حدود یک میلیارد تومان برسد، تقریبا کم شمار هستند.

 

واحدهایی که حدود قیمت آنها به یک میلیارد تومان برسد بیشتر در نواحی جنوب شهر واقع شده و قدمت ساخت آنها بالا است و گاهی به دهه ۸۰ می رسد. با این حال موارد انگشت شماری آپارتمان در سطح تهران وجود دارد که قیمت زیر یک میلیارد تومان دارند که معمولا سوئیت های قدیمی در محلات جنوب شهر هستند.

البته به دلیل اینکه تقاضا برای خرید این واحدها بالا است به سرعت این واحدها فروخته می شود و به همین دلیل پیدا کردن این واحدها دشوار است.

در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان های یک میلیارد تومانی تهران را با استناد به آخرین فایل فروش مشاوران املاک می بینید:. اقتصاد آنلاین

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.