کد خبر : 15953 / /
/

خبر جدید از شرایط دریافت وام دانشجویی

صندوق رفاه دانشجویان، شرایط پرداخت وام شهریه دانشجویان را اعلام کرد.

خبر جدید از شرایط دریافت وام دانشجویی

زمان، نحوه ثبت‌نام و شرایط پرداخت وام شهریه به دانشجویان از سوی صندوق رفاه دانشجویان اعلام شد.

بر این اساس دانشجویان تا ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ برای ثبت‌نام دریافت وام شهریه و تکمیل مدارک خود مهلت دارند و پرداخت وام در روزهای مانده به سال نو برای دانشگاه‌هایی که در موعد مقرر اقدام کنند، امکان پذیر است.

این وام به دانشجویان دوره‌های نوبت دوم، دانشگاه‌های دولتی، مراکز وابسته به دستگاه‌های اجرایی و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور، جامع علمی کاربردی، شهریه پرداز شاغل، دوره‌های مجازی، غیردولتی غیرانتفاعی، آزاد اسلامی و دانشجویان دوره‌های پردیس در صورت وجود اعتبار مازاد تعلق می گیرد و همچنین اگر اعتبار تأمین شود، امکان پرداخت به دانشجویان تحصیلات تکمیلی انتقالی از خارج به داخل نیز وجود دارد.

 

البته این وام به دانشجویانی که مطابق ضوابط و مقررات کشوری از پرداخت تمام یا بخشی از هزینه‌های تحصیل معاف هستند، تعلق نمی گیرد.

 

مبلغ این وام در هر نیمسال، کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته، دکترای حرفه‌ای و دکتری پیوسته ۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال، دکترای تخصصی ناپیوسته ۶۵۰۰۰۰۰۰ ریال، و کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.