کد خبر : 15578 / /
/

زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی تمدید شد

آخرین مهلت ثبت‌نام نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۴۰۰ تا روز جمعه،ششم اسفندماه تمدید شد.

زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی تمدید شد

 ثبت‌نام نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۴۰۰ که از روز چهارشنبه، ۲۷ بهمن ماه آغاز شده بود، بنا به دلایلی طبق اعلام سازمان سنجش، تا روز جمعه، ششم اسفندماه تمدید شد. قرار است از این طریق ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر در وزارت آموزش و پرورش استخدام شوند.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام برای شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر (۲۷ بهمن تا دوم اسفندماه ۱۴۰۰) برای شرکت در آزمون ثبت‌نام کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون

نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در دو زمان جداگانه برگزار می شود. کارت شرکت در امتحان مذکور برای رشته‌های شغلی مربوط به آموزش و پرورش از روز سه‌شنبه (۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) قابل مشاهده و دریافت است و آزمون استخدامی برای رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه (۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

شرایط اختصاصی استخدامی وزارت آموزش و پرورش

به گفته وزیر آموزش و پرورش، در کنار پذیرش افراد از طریق کنکور سراسری، هرساله آزمون استخدامی به منظور تامین نیرو برگزار می‌شود که افراد پذیرفته‌شده باید در دوره‌های مهارت‌آموزی دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند که موسوم به ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان است. سهمیه استخدامی دریافت شده برای سال جاری، ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر است./ تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.