کد خبر : 15314 / /
/

مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی تا کی است؟

ثبت‌نام نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۴۰۰ تا دوشنبه این هفته ادامه دارد.

مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی تا کی است؟

 آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی اعلام شد.

 قرار است ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر از طریق این آزمون در وزارت آموزش و پرورش استخدام شوند.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام برای شرکت در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر (۲۷ بهمن تا دوم اسفندماه ۱۴۰۰) برای شرکت در آزمون ثبت‌نام کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون

نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در دو زمان جداگانه برگزار می شود. کارت شرکت در امتحان مذکور برای رشته‌های شغلی مربوط به آموزش و پرورش از روز سه‌شنبه (۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) قابل مشاهده و دریافت است و آزمون استخدامی برای رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه (۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

شرایط اختصاصی استخدامی وزارت آموزش و پرورش

به گفته وزیر آموزش و پرورش، در کنار پذیرش افراد از طریق کنکور سراسری، هرساله آزمون استخدامی به منظور تامین نیرو برگزار می‌شود که افراد پذیرفته‌شده باید در دوره‌های مهارت‌آموزی دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند که موسوم به ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان است. سهمیه استخدامی دریافت شده برای سال جاری، ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر است.

طی دوره یک ساله مهارت آموزی توسط پذیرفته شدگان با رعایت شرایط و ضوابط ذیل جزو شرایط اختصاصی استخدام در این وزارتخانه است:

به استناد مجوز  ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ سازمان اداری و استخدامی کشور و مفاد ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، پذیرفته شدگان استخدام پیمانی مشاغل آموزشی در آموزش و پرورش، ملزم به گذراندن دوره یک ساله مهارت آموزی (این دوره شامل مجموعه ای از دروس تربیتی، تخصصی و کارورزی (نظری، مهارتی) است. بخشی از هزینه‌های برگزاری دوره یک ساله مهارت آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی) بر عهده داوطلب خواهد بود.

ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.