کد خبر : 15297 / /
/

عیدی بازنشستگان/عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

خبر داغ درباره زمان پرداخت عیدی بازنشستگان

فیش‌های عیدی بازنشستگان کارگری صادر شد.

خبر داغ درباره زمان پرداخت عیدی بازنشستگان

فیش‌های عیدی بازنشستگان کارگری صادر شد؛ بازنشستگان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه، فیش‌های خود را دریافت کنند. از قرار، همان مبلغ پایه یک میلیون و ششصد هزار تومان برای عیدی در نظر گرفته شده است. بازنشستگان مردِ متاهل، ۴۰۰ هزار تومان حق همسر و مردانی که دارای فرزند تحت تکفل هستند، ۱۵۰ هزار تومان برای هر فرزند دریافت می‌کنند.

پیگیری‌ها، نشان می‌دهد که پرداخت عیدی ها، از هفته آینده آغاز می‌شود. بازنشستگان می‌گویند: امیدواریم قبل از دهم اسفند، عیدی تمام بازنشستگان کارگری به حساب‌شان واریز شود.

بازنشسته ها در مورد عیدی خود چه می‌گویند؟ 

با اعلام رقم عیدی همانطور که انتظار می‌رفت اعتراضات زیادی به مبلغ شد که در ادامه برخی را خواهید خواند.

یکی از مخاطبان اقتصاد آنلاین در مورد عیدی گفته است؛  همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها که انجام نشد. انتظار می‌رفت عیدی حداقل یک حقوق باشد که آن هم انجام نشد.

سام یکی دیگر از مخاطبان اقتصاد آنلاین است که نوشت: عیدی امسال شاید یک کیسه برنج ودو کیلو گوشت است یک میلیون وششصد هزار تومان اصلا مشکلات بازنشستگان را حل نمی کند.

مخاطب دیگری نیز گفت: عادلانه نیست که نه تورم را کنترل کنید و نه رقم حقوق و عیدی را افزایش دهید.

به گفته یک مخاطب دیگر هم مردم با این عیدی باید شب عید جای شادی برای عید غصه تامین مخارج را بخورند./ایلنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.