کد خبر : 14945 / /
/

وحشت مسافران پرواز تهران – مشهد به دلیل نقص فنی!

در بامداد۲۲ بهمن‌ماه تجربه دلهره آور مسافران تهران- مشهد که در آسمان تاریک شب دچار نقص فنی شد.

وحشت مسافران پرواز تهران – مشهد به دلیل نقص فنی!

بامداد شب گذشته، پرواز شماره ۵۷۳۱ شرکت هواپیمایی آتا که از تهران به مقصد مشهد پرواز کرده بود از میانه مسیر به فرودگاه مبدا بازگشت. این پرواز که با حدود نیم‌ساعت تاخیر ساعت ۲۳: ۳۰ دقیقه شامگاه پنجشنبه از فرودگاه مهرآباد به سمت فرودگاه شهیدهاشمی‌نژاد مشهد به پرواز درآمده بود ناگهان دچار نقص‌فنی شد. یکی از مسافران این پرواز درباره این حادثه می گوید: «حدود بیست دقیقه از پرواز گذشته بود که ناگهان ماسک‌های اکسیژن از بالای سر مسافران به پایین پرتاب شد. اکسیژن داخل کابین کم شده بود و فشار عجیبی به گوش‌ها وارد می‌شد. همه مسافران وحشت کرده بودند. کادر پرواز و خلبان هیچ توضیحی بابت این اتفاقات عجیب نمی‌دادند. فقط مهمانداران در حالی که چهره خودشان هم وحشت‌زده بود به مسافران یک‌سری از راهکارهای تنفسی را توضیح دادند. در نهایت با وحشت‌ودلهره‌ و شوکی عجیب بعد از حدود نیم‌ساعت متوجه شدیم که روی آسمان تهران هستیم.»

این هواپیما، ظاهرا به دلیل اشکال در سیستم تهویه داخل کابین حدود ساعت ۱۵ دقیقه بامداد روز جمعه دوباره در فرودگاه مهرآباد فرود آمد.

پیگیری‌های درباره حادثه نقص فنی هواپیمای شرکت هواپیمایی آتا نشان می‌دهد که این هواپیما، ظاهرا به دلیل اشکال در سیستم تهویه داخل کابین حدود ساعت ۱۵ دقیقه بامداد روز جمعه دوباره در فرودگاه مهرآباد فرود آمد. بعد از فرود هواپیما، با هماهنگی‌های انجام‌شده، برنامه‌ریزی لازم برای هواپیمای جایگزین صورت گرفت. سرانجام بعد از حدود ۳ ساعت سرگردان‌شدن مسافران در سالن ترانزیت فرودگاه، این شرکت هواپیمایی مسافران را سوار پروازی جایگزین کرد و دوباره عازم مشهد شد.

پیگیری های ما برای روشن شدن جزییات این حادثه در تماس با فرودگاه مهرآباد و شرکت هواپیمایی آتا به نتیجه نرسید.

شهروند

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.