کد خبر : 14891 / /
/

آتش زدن یک مسجد در اصفهان/ بازداشت فرد هتاک+ عکس

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان اعلام کرد: مسجد امام سجاد (ع) خیابان آتشگاه اصفهان مورد تعرض اراذل‌واوباش قرار گرفت.

آتش زدن یک مسجد در اصفهان/ بازداشت فرد هتاک+ عکس

اخیراً خبر آتش زدن دَرِ مسجد امام سجاد (ع) خیابان آتشگاه اصفهان به دست یکی از اراذل و اوباش و متواری شدن او در فضای مجازی منتشر شد.

در همین رابطه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق ابطحی، مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان، شب گذشته با انتشار کلیپی، اعلام کرد: باخبر شدیم قبل از ظهر روز گذشته مسجد امام سجاد (ع) خیابان آتشگاه اصفهان مورد تعرض اراذل‌واوباش قرار گرفته است که مسئولین امنیتی در حال بررسی هستند و اشراری که باعث چنین ارتکاب عملی شده‌اند به زودی دستگیر خواهند شد.

وی ادامه داد: بدون قطع با یاری خداوند این اشرار دستگیر و خبر آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان، اظهار کرد: توصیه دارم به ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و هیئت امنای مساجد و همه مردم مراقب توطئه دشمنان به هر شکل ممکن در آستانه جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشند و خداوند همه بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی را به سزای اعمال خود برساند.

آتش زدن مسجد

بازداشت فرد هتاک در ۲۴ ساعت

شنیده‌ها حاکی‌است، طی عملیاتی غافلگیرانه توسط عوامل پلیس اطلاعات و امنیت و کلانتری ۱۸ اصفهان، فرد اوباش هتاک به مسجد حضرت امام سجاد (ع) خیابان آتشگاه که قصد تعرض به عوامل انتظامی نیز در حین دستگیری داشته است، با اقتدار عوامل ناجا در صحنه، تحت کنترل در آمد./منبع: خبرآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.