کد خبر : 11841 / /
/

تعطیلی مدارس اصفهان چهارشنبه و پنجشنبه این هفته

معاون استاندار اصفهان: پیرو پایداری هوای استان و افزایش آلایندگی‌ها به منظور پیشگیری از آلودگی بیشتر در کلانشهر اصفهان فعالیت آموزش حضوری تمام سطوح آموزشی اعم دولتی، غیر دولتی و مدارس چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است.

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: پیرو پایداری هوای استان و افزایش آلایندگی‌ها به منظور پیشگیری از آلودگی بیشتر در کلانشهر اصفهان فعالیت آموزش حضوری تمام سطوح آموزشی اعم دولتی، غیر دولتی و مدارس چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان ،   با اشاره به برگزاری جلسه آلودگی هوا با مسئولان متولی این استان با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده پس از اوج گیری آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان اظهار داشت: پیرو پایداری هوای استان و افزایش آلایندگی‌ها و همچنین پدیده اینورژن در شهر اصفهان متأسفانه با پدیده آلاینده‌ها در شهر اصفهان مواجه بودیم و همین موضوع منجر شد که کمیته اضطراری آلودگی هوا در استانداری تشکیل شود.

وی افزود: در راستای پیشگیری از آلودگی بیش از پیش هوا مصوباتی اتخاذ شد و تعطیلی فعالیت آموزشی حضوری در تمام سطوح آموزشی اعم از دولتی، غیردولتی، مدارس استثنائی، مهدکودک‌ها، آموزشگاه‌های زبان و علمی آزاد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 24 و 25 آذرماه در شهرهای اصفهان، شاهین شهر، خمینی شهر، دولت آباد، زرین شهر، مبارکه، فلاورجان، کاشان، آران و بیدگل و نجف آباد مصوب شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: تعطیلی فعالیت‌های آموزشی حضوری مراکز آموزشی عالی، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرهای مذکور و اجرای طرح زوج و فرد از درب منزل از ساعت 8 صبح تا 21 شب نیز از دیگر مصوبات این جلسه به شمار می‌رفت.

وی خاطرنشان کرد: تشدید برخورد و اعمال قانون با انواع وسایل نقلیه دودزا و فاقد معاینه فنی در شهرهای اعلام شده و توقف فعالیت عمرانی توأم با آلودگی نظیر خاکبرداری، خاک‌ریزی در شهر اصفهان و شهرهای اعلام شده نیز از جمله دیگر مصوبات این جلسه بود.

زینلیان تصریح کرد: تعطیلی کامل واحدهای سنگ‌شکن و سنگ‌کوبی پیرامون شهر اصفهان و شهرهای اعلام شده و ممنوعیت فعالیت ورزشی در فضای باز در پارک‌ها، بوستان‌ها، ایستگاه‌های ورزشی از دیگر مصوبات به‌شمار می‌رفت.

وی افزود: همچنین مقرر شد مدیران در صدور مجوز دورکاری برای کارمندان موسسات دولتی و غیردولتی، کارکنان دارای بیماری‌های خاص و زمینه و خانم‌های باردار همکاری لازم را صورت دهند./ تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.