کد خبر : 14785 / /
/

دلار ۲۵ هزار تومانی در راه است؟

روند قیمت دلار از ابتدای امروز تاکنون ریزشی بوده است و در انتهای روز هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی ۲۴ هزار و ۴۱۴ تومان قیمت خورد.

دلار ۲۵ هزار تومانی در راه است؟

هفته جاری برای بازار ارز یکی از پرنوسان ترین هفته های بهمن ماه بوده است؛ دلار در ابتدای هفته همسو با انتشار اخبار مذاکرات روند ریزشی را استارت زد و طولی نکشید که ریزش آن متوقف شد و به کانال ۲۷ هزار تومانی بازگشت حال اما در ۲۴ ساعت گذشته بازار ارز دوباره شاهد ریزش قیمت دلار است.

از ابتدای امروز همزمان با شروع دور جدید مذاکرات، برای چهارمین روز متوالی، ریزش قیمت ارز شدت بیشتری گرفت؛ چراکه همگان انتظار دارند این دور، دورنهایی مذاکرات باشد.

به این ترتیب در معاملات بازار آزاد، قیمت فروش دلار تا ساعت ۱۸ به ۲۶۳۷۰ تومان کاهش یافته است. در بازار متشکل ارزی بانک مرکزی هم قیمت دلار با ادامه روند نزولی به ۲۴ هزار و ۲۹۲ تومان رسید.

دلار به کانال ۲۵ هزار تومان وارد شده است؟

برخی از سایت ها امروز قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۹۸۵ تومان نیز اعلام کرده اند و این امر کاهش قیمت دلار برای روزهای آینده را محتمل تر کرده است.

دلار و یورو در صرافی بانکی چند است؟

در صرافی های بانکی دلار آمریکا به قیمت ۲۴ هزار و  ۴۱۴ تومان به فروش می رسد و به قیمت ۲۴ هزار و ۱۷۱ تومان از دست مردم خریداری می شود و هر یورو نیز در صرافی های بانکی به قیمت ۲۸ هزار و ۳۹۱ تومان به فروش می رسد و به قیمت ۲۸ هزار و ۱۰۸ تومان از دست مردم خریداری می شود.

در این میان، برخی فعالان اقتصادی و کارشناسان معتقدند که کاهش قیمت ارز در بازار ادامه‌دار خواهد بود. علی شریعتی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین گفته بود که پایان بازی یا راند آخر کاسبان تحریم در حال شکل‌گیری است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در خصوص روند نرخ ارز گفت: من از کاهش قیمت ارز صحبت نمی‌کنم و با توجه به تورم و بحث‌های تکنیکالی که وجود دارد، قرار نیست دوباره دلار مثل زمان احمدی‌نژاد فریز شود که قاچاق معکوس یا اتفاقات دیگری بیفتد./ خبرآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.